Nu ştiu să scriu arond pe tastatură

Băi, nu mai pot, citesc a milioana oară chestia asta, vă rog frumos, aitişti dumneavoastră, veniţi de explicaţi. Cum scriem noi arond / @ / coadă de maimuţă pe diversele tastaturi?

:)

Etichete:

59 Răspunsuri to “Nu ştiu să scriu arond pe tastatură”

  1. Traian Says:

    Cu un marker . Astfel va scrie @ oriunde va dori . Unii scriu pe pereti, altii pe tastatura…de ce nu ? :D

  2. aciddu Says:

    aşa: @

    Alt Gr + V

    (Alt Gr este tasta Alt din dreapta.)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout#Romanian_.28in_Romania_and_Moldova.29

  3. alex moldovan Says:

    Eu cu markerul…

  4. Dan Chichernea Says:

    Probabil cel în cauză încă mai calculează cu abacul.

  5. castleless Says:

    pai este un proces complex:
    mai intai se exerseaza asta pe alt suport, ceva mai nehurducanat. se scrie un a, dupa care de la codita acestia se continua o curba care urmareste curbura a’ului! dupa ce tehnica este stapanita, se poate incerca si pe suprafete mai dificile, de pilda tastatura. este in mare aceeasi tehnica cu cea folosita pentru scrierea pe boabe de orez – deci sunt convins ca functioneaza.
    dar ii recomand sa foloseasca marker nepermanent – poate cineva va avea pana la urma chiar nevoie de acea tastatura. sa nu mai scrie tot felul de prostii pe ea!
    daca vrea insa sa scrie @ de la tastatura, sau folosind tastatura…
    shift+tasta pe care este deja desenata chestia.
    daca nu mere, shift+tasta pe care avem desenate ghilimele.
    daca nu mere nici asa, deja este zona crepusculara. si trebuie sa intre la “Language and…” si sa isi configureze de’acolo tastatura. in engl. fie UK, fie USA.

  6. neagrigore Says:

    Păi, de ce? Că sunt toate literele pe tastatura???!!!

  7. anatati Says:

    pe tastatura engleză Shift + 2
    pe tastatura românească AltGr (adică alt dreapta) + v
    pe tastatura nemţească aş vrea să ştiu şi eu :D

  8. Fănuţa Says:

    Vezi dacă scrii cu diacritice?
    Am şi eu aceeaşi problemă! :)
    De fiecare dată trebuie să trec tastatura pe engleză ca să scriu (staţi să trec tastatura) @.

    M-aş bucura şi eu de un răspuns.

  9. Béranger Says:

    Depinde de layout-ul tastaturii! A se vedea http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout
    Nu e neapărat Shift-2 :-)

  10. Ioana Says:

    cu markeru’, pe tasta cu pricina, ca sa tinem minte

  11. alex moldovan Says:

    Ce lipsiţi de imaginaţie suntem totuşi, ăştia cu markerul…

  12. Ioana Says:

    haha. mai ales astia care scriem al sute-lea comentariu cu markeru:)) (scuza mea e ca atunci cand am scris nu imi aparea nici unul din comentariile precedente:D)

  13. diacritica Says:

    Vina mea, că de vreo săptămână şi mai bine le moderez. Şi azi le-am moderat târziu. :)

    Oricum, rezultă că cel mai simplu de făcut arondu’ e cu markeru’. :D

  14. Béranger Says:

    Cel mai tare e sa obţii @ din Alt + 064 de pe numeric pad!

  15. castleless Says:

    moldovanu’ are dreptate. si eu am zis de marker. pentru ca nu ma asteptam sa fiu inteles daca le povestesc ce tip de pensula cred ca ar fi nimerita. dar cea de la corectorul de birou este per-fec-ta!
    …si, am facut o greseala. de citire. am citit ca se cere ajutorul artisilor. dar se cere aitistilor. nu mai inteleg nimic!
    beranger… eu cu aia obtin asta: €

  16. Béranger Says:

    Nu, € este Alt+0128 (NumPad). Ce OS ai, şi ce layout?

  17. castleless Says:

    man, nu crezi ca este putin bizar sa’mi spui ca nu se intampla ceea ce se vede?
    xp, UK
    daca esti chiar f curios, ibm thinkpad, T60… etajul 8… :D

  18. Béranger Says:

    Aşa ceva nu există, sigur apeşi ce trebuie, că laptoapele n-au numpad separat, bănuiesc eu că ai un Fn şi apeşi pe niscai litere?

    @ are codul 064 (0x40 în hex)
    € are codul 128 (0x80 în hex)

    deci n-au cum să iasă cum zici mata decât dacă-i ceva în neregulă cu tastatura.

  19. castleless Says:

    la pariu ca exista? dai o bere pe treaba asta?
    nu folosesc fn pentru asta. folosesc numerele de deasupra literelor, ca orice tastatura comuna.
    ps. lucrez in IT. admin… de diferite chestii.

  20. diacritica Says:

    dai o bere pe treaba asta?

    Desigur. Fiecare dintre voi, mie.

  21. Béranger Says:

    Băi, încearcă pe un PC, dă-l dracului de laptop.

  22. Béranger Says:

    BREEEE! Am zis Numeric Pad, care se EMULEAZĂ pe un laptop cu un Fn (or smth) si apar alte cifre!

    NU ALEA DE DEASUPRA!!!!!

    De-aia ţi-am zis, dacă nu ştii că cifrele de pe NumPad AU ALTE CODURI de taste decât cifrele normale, dă-l dracului de laptop.

    Mă mir că zici că lucrezi în IT şi nu ştiai asta.

  23. diacritica Says:

    dă-l dracului de laptop

    Sunt de aceeaşi părere.
    Cu laptopu’ ai numa’ bătăi de cap, tre’ să-l cari după tine prin metrou şi nici nu poţi să te îmbeţi, ca omu’, că tre’ să ai grijă de el, să nu-l laşi la cârciumă.

  24. Béranger Says:

    Poate n-ai înţeles: uită-te aici

    Alt+064 (NumPad) înseamnă pe un Thinkpad

    Alt+Fn+MOU

    Acum dă-ţi demisia.

  25. diacritica Says:

    Domnilor, vă rog să nu vă mirosiţi în şosete pe blogu’ meu.
    Dacă vreţi să vă duelaţi, vin eu să vă fiu martor. :D

  26. Béranger Says:

    Păi nu zâsăşi că cică «aitişti dumneavoastră, veniţi de explicaţi»?

  27. diacritica Says:

    Păi ce, aitiştii, când vine vorba de explicaţii, obligatoriu ajung să se miroasă-n şosete?! :D

  28. castleless Says:

    pai io am propus bere! :D si ma jucam in lipsa de preocupari. ba chiar ma intrebam daca multinationalistii astia la care am ajuns au vre’un numapd pe usb.
    sosetele vin din partea cealalta!
    deh, inca unu’ care crede ca IT’ul e o lume din 3 bete si’o sfoara.
    pentru dueluri, blogu’ meu are o sectiune IT cu povesti interesante. cele mai vechi sunt mai tehnice. ca ulterior, am trecut la discutii de principiu. doar zic altora unde sa caute.
    iar ca sa raspund, nici nu conta ce leiaut am io, de unde folosesc cifrele. am vrut soar sa’ti atrag atentia ca afirmatia este cel putin incompleta.

  29. diacritica Says:

    sosetele vin din partea cealalta!

    Cum ar fi, de aici:

    inca unu’ care crede ca IT’ul e o lume din 3 bete si’o sfoara.

    Dacă nu vă potoliţi, vă bat cu rigla peste deşte!

    (Aştept cele două beri!)

  30. diacritica Says:

    sosetele vin din partea cealalta!

    Cum ar fi, de aici:

    inca unu’ care crede ca IT’ul e o lume din 3 bete si’o sfoara.

    Dacă nu vă potoliţi, vă bat cu rigla peste deşte!

    (Aştept cele două beri!)

  31. Béranger Says:

    «afirmatia este cel putin incompleta» — nu, mă tem că incompletă este altceva, anume cognoscenţa lu’ matale, care nu ştiai că NumPad-ul este cu rol specific în formarea caracterelor în Windows (nu merge în Linux), şi că pe cale de consecinţă nu se pot folosi cifrele de deasupra.

    Doar nu am zis «NumPad» aşa, că mă dureau pe mine ciorapii.

  32. diacritica Says:

    Béranger!
    Tu chiar vrei să te bat, îmi pare! :D

  33. castleless Says:

    mai tu iesti pui de programator! =))

  34. diacritica Says:

    Vă puiesc io pe amândoi de nu vă vedeţi!

    (Băi, aitişti de groază ce sunteţi!! Vă-ncontraţi de la un amărât de @! Nu vreau să mă gândesc ce iese pe formurile – şi temele – de “specialitate”. Oricum, eu, ca şi iuzărul care nu ştie să scrie arond pe tastatură, am pierdut firul după primele 10-15 comentarii.)

  35. anatati Says:

    să recapitulăm: AltGr + v pe tastatură românească.
    Acuma să-mi zică şi mie cineva dintre aitişti cum se scrie pe tastatura în germană.

  36. anatati Says:

    pe tastatura nemţească e AltGr + q Link-ul indicat de accidu face minuni;)

  37. diacritica Says:

    aciddu rulz. always.

  38. F.M. Says:

    Nu ştiu cât ştiu pentru examenul de mâine (auzi: examen duminica!), da’ ştiu că ştiu să scriu @ de pe tastatura românească. Yesssss!
    Mulţumesc pe această cale:
    1 căutătorului anonim,
    2 Diacriticii, că l-a găsit,
    3 lui Aciddu, că ne-a şcolit,
    4 soţului meu, că m-a lăsat şi pe mine la laptopu’ meeeu (că PC-ul… RIP)
    5 şi mie, că am trecut pe aici :)

  39. diacritica Says:

    Nu ştiu cât ştiu pentru examenul de mâine (auzi: examen duminica!)

    Baftă!
    Să vii cu carnetul la semnat! :D

  40. de la mine Says:

    deci e simplu….shift+2…si iti iese ceva de genu’ : @…asta e arond…sau coada de maimuta:))..

  41. camelia Says:

    Bună,

    Acidu….ai predilecţie către pedagogie…..mersi mult…eşti tare băiatu…pupici pe obrăjori…..că mult m-am mai chinuit să scriu @-ul ….sănătate..

  42. mihaela Says:

    offffffffff ms pt informatii ca mereu ma kinuiam sa scriu @

  43. Dragomara Says:

    Ăsta a fost banc, nu?! :D

  44. jonyy Says:

    cum, scriu in GERMAN cu tastatura normala

  45. marius Says:

    am avut si eu problema asta si am rezolvat-o cu altgr+ò

  46. kryalykoz Says:

    ma cine nuu stie se scrie @ e foarte simplu?

  47. kryalykoz Says:

    ma trebuie sa dai shift si 2 foarte simplu

  48. sorina Says:

    cine imi spune si mie din ce cauza nu imi merg numerele de deasupra literelor de la tastatura? doar 5-6 merge.:(
    au umblat copii si nu stiu ce sa intamplat…
    va rog ajutati-ma…

  49. chivuburlacu Says:

    pentru tastatura nemteasca tasta Altgr si tasta v

  50. OMU Says:

    Uraaaaaa ! Acuş am motiv să mai poposesc pe aici întrucât am acumulat cunoştiinţe necesare butonării! P.S. Dacă aţi şti câţi nu ştiu să scrie @ pe laptop, sau cu tastatura în română………………………..
    Cele bune !

  51. bianca Says:

    este nash

  52. bugu Says:

    este plină lumea cu inteligeţe artificiale!!! P.S. a se vedea anumite comentarii!

  53. vio pop Says:

    Multumesc ,am reusit cu Shift si 2 ,sa tastez@
    va urez o saptamana minunata

  54. Petru Says:

    Bugule, umorul, ironia fina, in parametrii decentei, este rodul inteligentei, native sau cultivate.Incearca si fii intelegator cu maiestrii de pe forum, la fel ca si ucenicul care accepta umilinta calfei. Vei fi mai fericit si vei asimila mai rapede, daca accepti un pic de umilimta. Asta pana-nveti bine ce ai de facut.

  55. ovidiu Says:

    vezi ca dupa l este un ç apesi altgr odata cu ç

  56. Petre Costyn Says:

    pur si simplu iei un marcar si scrii pe ecran @ ……..ce e asa greu…?

  57. Petre Costyn Says:

    Mha daca nu merge iei alta tastatura …….Tastatura este 40lei….

  58. elena Says:

    si voi ati fost odata la inceput am reformatat leptopul si de atunci nu reusesc sa scriu aron la inceput mergea cu altgr si aron acum nu stiu ce naiba sa ii fac

  59. gabitzhu Says:

    cu markeru :D :}}}}}}}}}

Comentariile nu sunt permise.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,332 other followers