Monedă, monede, monezi

Monede.
Monede, da?
Cu -de.
P-asta n-au schimbat-o.
Să nu vă mai aud cu monezi!

(DOOM 2005. Thanks, Adrian!)

Etichete: ,

8 Răspunsuri to “Monedă, monede, monezi”

  1. Adrian Says:

    Las’ că mai vedem noi după DOOM 2012.

  2. als Says:

    LOL!

    dar putem sa asteptam ‘doom’-ul (apocaliptic!) din 2014 :P

  3. geefo Says:

    Si sa nu ii mai auzi nici cu cazmai in mantai. :D Am vazut ca ai incercat sa folosesti ventilatorul. Nt, nt, mare greseala. :D

  4. richie Says:

    şi pe aceeaşi linie: limonadă, limonade, nu limonăzi.

  5. diacritica Says:

    Am vazut ca ai incercat sa folosesti ventilatorul. Nt, nt, mare greseala.

    Mda. Mi-a înţepenit şi spatele, duminică. Încă nu mi-a trecut. :)

  6. La petite francaise Says:

    Buna ziua. Am fost la BNR in Bucuresti (langa mag. UNIREA), sa schimb niste monede euro. Cand am spus ca :”Vreau sa schimb aceste monede…” dna casierita mi-a sarit in cap ca se spune MONEZI. Am plecat din Bucuresti in 2004 si am pierdut din accentul muntenesc, insa il am pe cel basarabean:) si imi place:) I-am raspuns ca daca ar mai rasfoi dictionarul, ar inceta sa se umfle in pene ca e bucuresteanca, fiindca MONEDE e corect. Rezultat: nu mi-a schimbat banii. I-am schimbat la BCR.

  7. Marco Polo Says:

    Morala (fabulei?): “fă-te frate cu dracu’ până ce treci puntea!” :)

  8. diacritica Says:

    Eh, nu doar în Bucureşti se spune “monezi”. După mine, în ediţia viitoare a DOOM-ului o să apară şi varianta asta.

Comentariile nu sunt permise.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,572 other followers

