Cisme, cizme

2013-01-08_cisme

Cizme, copii. Cizme. Şi cizmuliţe, cizmar, cizmăreasă, cizmărie. Cu z.

2013-01-08_cizma
DOOM2

Etichete: ,

5 Răspunsuri to “Cisme, cizme”

  1. Dracu-n Brazda Says:

    Si un dobitoc stie ca e cu Z :-? Probabil eee de prin Moldova…Da’ , vad eu bine? si tu o arzi pe facebook 25/24 ?
    Ti-e frica ca nu te accepta societate? :))

  2. Dracu-n Brazda Says:

    *societatea

  3. axl Says:

    Ce vrei sa spui prin faptul ca e din Moldova? Adicătelea suntem prosti?

  4. engambament Says:

    @Dracu-n Brazda: la noi in Moldova se zice “ugegeuri” :)

  5. VictorCh Says:

    Eu “m-am trezit” ieri (atentionat fiind de catre altcineva) ca (desi STIU forma corecta, n-am dubii in domeniu) scrisesem (in mod repetat) intr-un comentariu (habar n-am DE CE) “dinosauri” in loc de “dinozauri”…

Comentariile nu sunt permise.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,861 other followers

