Domnu’ nenea care ai pus afişu’, faceţi reclamă falsă. Ăla nu e cel mai economic mod de a te încălzi.
Să vă eksplic.
Deci, matale ai scris acoloşa încălzii, cu doi i. Adică o literă (un i) în plus. Ceea ce înseamnă că:
– ai avut nevoie de un panou mai mare (că deh, o literă în plus ocupă spaţiu), deci costul cu panoul a fost mai mare;
– nenea care a pictat afişu’ a avut nevoie de mai multă vopsea şi de mai mult timp, deci iarăşi cost mai mare.
Ceea ce va să însemne, per total, cheltuieli de marketing mai ridicate. Care cheltuieli de marketing se reflectă în preţul final al produsului (soba cu pelet), care e, evident, mai mare. (Şi când te gândeşti, de la un biet i în plus!)
Prin urmare, sobele cu pelet nu sunt cel mai economic mod de a te încălzii. Căci ele sunt cu un i mai scumpe decât sobele cu pelet obişnuite, care încălzesc cu un singur i.
La o anume sala de fitness scrie pe oglinzi: „Pastrati distanta minima de 2 metrii” =))
Dacă pui şi afişul pe foc, sigur creşte randamentul sobei.