„Jurnalul” să aibe miniştrii ce emit gaze în stare naturală, cu antică patimă

ministru-ministrul
miniştri-miniştrii
Desinenţă de plural, i, plus articol hotărât i.

Domnu’ care-aţi scris articolul (mă scuzaţi, nu zice cum vă cheamă şi mi-e jenă să vă zic SAMCHI, cum scrie la sfârşit, că sună a poreclă şi na, nu ne tragem de şireturi…), deci, domnu’ care-aţi scris articolul, zău că nu ştiu ce e cu această antică patimă de a pune doi i în loc de unul singur. Măcar la fumat mai renunţă omu’, că s-a mai inventat o ţigară electronică, ceva. Dar i-urile, pare-se, dau o dependenţă incurabilă.

Deci, domnu’ ziarist, să vă explic: „miniştrii” e la fel de incorect ca şi „şefii”, în fraza aia. Adică: Cei mai mulţi şefii şi prim-miniştrii. Cum vă sună? E fix acelaşi lucru, nu’ş’ dacă înţelegeţi ce vreau să zic. (Mi-e teamă că, oricât m-aş strădui, nu înţelegeţi. După cum n-a priceput nici Mircea Marian de la EVZ.)

Image Hosted by ImageShack.us

Plus că, domnu’ zarist (ziarist sunteţi? sau, cumva, sunteţi tanti Maria, femeia de serviciu, şi v-a sunat domnu’ Voiculescu să-i ţineţi locul lu’ domnu’ Tucă, cât mânca el o îngheţată? Dacă aşa stau lucrurile, vă rog să mă scuzaţi.), deci, domnu’ ziarist (?), să ştiţi de la mine că a avea are conjunctivul să aibă, cu ă la sfârşit, nu cu e.

Şi mai am o întrebare, domnu’ ziarist (mă scuzaţi că mă-ntind atâta, termin acuşica): cum e ţigara aia care emite gaze nu la ardere, ci în stare obişnuită, când o scoţi din pachet? Puneţi-mi şi mie un link aici, să mă luminez.

Mulţumesc.

Image Hosted by ImageShack.us

http://www.jurnalul.ro/articole/141758/stafia-tigarii-la-stramtoare

Etichete: , , , , ,


