Număratul, ca aflare-n treabă

Năstase număra oo. Sau cerea să i se numere, nu mai ştiu.
Sorin Tudor (EVZ) se apucă şi numără vizitatorii site-urilor, după care compară merele cu perele. Crestinortodox.ro are 30.000 de vizitatori pe zi, Guvernul doar 9.000, iar Preşedinţia, vai de steaua ei, doar 1.500. Apoi dl. Tudor filosofează despre „de ce merele nu-s la fel ca perele”, pomenindu-l inclusiv pe săracu’ Sartre, Dumnezeu să-l hodinească în pace.

Domnu’ Tudor: diferenţa fundamentală dintre mere şi pere e că pe site-ul merelor (guvern / preşedinţie) oamenii intră cu treabă, în timp ce pe site-ul perelor (creştinortodox.ro) oamenii intră să se afle-n treabă. Or, domnu’ Tudor, în ţara asta oamenii cu treabă sunt mult mai puţini decât oamenii care se află-n treabă.

Apoi, domnu’ Tudor, aflaţi de la mine că informaţii despre ordonanţa pensiilor, de exemplu, găsiţi pe site-ul ministerului muncii, nu al guvernului. (Poate nu ştiţi, dar fiecare minister are site separat.) Data viitoare când vă mai interesează cestiunea, mergeţi direct acolo: http://www.mmuncii.ro/ro/ .

Articolul cu numărătoarea, aici.

Etichete: , , , , , , ,

14 Răspunsuri to “Număratul, ca aflare-n treabă”

  1. val Says:

    test

  2. diacritica Says:

    A ieşit bine testu’? 🙂

  3. val Says:

    Eroarea ziaristului Tudor , de a considera ca numarul este un indicator valabil in acest caz, este o ilustrarea a necunoasterii legii lui Parkinson, despre care am aflat citind un articol din Revista 22, scris de Dragos Aligica.

    In toiul comentariior de pe blogul lui Patrasconiu, am scris urmatoarea fraza:
    „In ce priveste suferintele “intelectualilor lui Basescu”, care si-au atras atacuri din motivele expuse malitios de Dragos Aligica, nu trebuie exagerate.”

    Se intelege din aceasta fraza ca Dragos Aligica este malitios cu intelectualii?

  4. val Says:

    Erata!!! fara virgula dupa Tudor!!!!!!

  5. diacritica Says:

    Depinde cine trebuie să înţeleagă, că fiecare înţelege după cum îl lasă sufletul 🙂
    Nu, n-aş zice că din fraza aia s-ar înţelege că D.A. ar fi maliţios cu intelectualii.
    În rest, despre ce zice D.A. în articolul lui, n-aş putea să-mi dau cu părerea, că nu l-am citit. După cum, am impresia, nu l-au citit nici majoritatea celor care comentează articolul pe blogul lui Pătrăşconiu.

  6. val Says:

    Testu’ a iesit bine. Nu stiu eu cum voi iesi! (Bucurosi le-om duce toate…) 😛

  7. diacritica Says:

    Ba cred că e bine cu virgulă, că ai pus virgulă şi dup-aia.
    Adică: Eroarea ziaristului Tudor, [aceea] de a …. , …. . E o apoziţie acolo. Aşa că e bine.
    Da’ nu te stresa. Că nu mă iau decât de ziarişti prost vorbitori/scriitori de limbă română. 🙂

  8. val Says:

    Multumesc pentru „verdict”.

    Eu am citit articolul lui DA, desi am mai si sarit unele pasaje, stilul fiind cam greoi pentru creierasul meu.
    Mi s-a parut ca este ironic cu cei care-i ataca pe „intelectualii presedintelui”, si asta am dorit sa spun. Cineva a inteles altfel si nu am reusit sa-l conving.

  9. diacritica Says:

    Regula de bază e aia de-o zice Umberto Eco, cum că „opera aperta”. Adică tu zici una şi fiecare înţelege ce vrea el. Deci, atâta vreme cât numărul persoanelor care te citesc este mai mare sau egal cu 1, va exista întotdeauna cel puţin o persoană care va înţelege taman pe dos ce ai zis tu. 🙂

  10. val Says:

    M-am linistit. Voi mai vizita blogul, si nu numai „tiptil”, daca ierti greselile neziaristilor.
    Iti multumesc inca o data !

  11. diacritica Says:

    Să creşti mare! 😀
    Blogu’ ăsta cu ziariştii are ce are, nu cu cetitorii lor. 🙂

  12. val Says:

    😆
    Asta imi explica multe si ma scuteste de griji!

  13. aciddu Says:

    …cu menţiunea că mr. tudor nu compară merele cu perele, ci merele cu sucul din extract de pere. crestinortodox.ro nu este site-ul bisericii ortodoxe. site-ul oficial al bor este patriarhia.ro (site realizat de dreaMaker, cu sprijinul Hard Discount :D).

  14. diacritica Says:

    😀

    Hard Discount sprijină Patriarhia?! 😀
    Of, unde eşti tu, Teoctist?! Uite ce fac ăştia tineri pe care i-ai lăsat în urmă!

Comentariile sunt închise.


