EVZ îşi ia seama şi se întoarce la gramatică

La gramatica altora, normal.

Domnişoara Andreea Archip (EVZ) scrie că Generaţia „Din nou acasă“ are probleme cu limba română.
Domnişoara Archip, domnu’ Macovei, pe când un articol cu titlul „Jurnaliştii EVZ au probleme cu limba română, fără să aibă scuza că au făcut ani buni de şcoală în altă ţară”?
Eh? Aud?

Etichete: , , ,

10 răspunsuri to “EVZ îşi ia seama şi se întoarce la gramatică”

  1. aciddu Says:

    ce-mi plac articolele astea cu „ce tare se invata la romania, ce de cacat e invatamantul din alte tari!” 😀

  2. Carol Says:

    Acum intreb si eu. De unde fixatia asta pe EVZ?
    Nu ca as avea ceva impotriva.

  3. diacritica Says:

    @aciddu
    mie-mi spui… 😀

  4. diacritica Says:

    carol, scriu despre ce citesc. ghinionu’ lor că îi citesc mai des.

  5. aciddu Says:

    simo, nu-i ghinionul lor, e al tau… 😀

  6. diacritica Says:

    încă ceva, carol. dacă te duci cu câteva zile în urmă, ai să găseşti poze cu stâlciri de limbă românească de prin Constanţa, de exemplu (aia cu RATC-ul, cu gecile de sky), de pe la Ikea, de pe la Mr.Bricolage… acuma nu prea mai bântui prin oraş, aşa că nu mai scriu despre ce văd, ci despre ce citesc. şi citesc EVZ. dar, spre binele public, mă angajez să citesc şi altele, inclusiv România Mare.

  7. diacritica Says:

    aciddu, aferim! 😀

  8. aciddu Says:

    gaina nu mai naste pui vii, toporul in cap s-a mutat la proteve… ce tristete pe ringier! 😀

  9. Carol Says:

    simona

    grea misie ti-ai ales.

  10. diacritica Says:

    carol, să mor io dacă mi-am ales vreo misie 🙂 .
    scriu şi io ca să-mi defulez enervările generate de greşelile celor plătiţi să scrie corect. dacă se nimereşte pe-aici vreunul care chiar învaţă cum e cu fi/fii, cu atât mai bine pentru mine, înseamnă că ăl de sus mi-a mai trecut o faptă bună pe răboj.
    da’ de misie, nici vorbă.

Comentariile sunt închise.


