Ne zice aşa Business Standardu’ on line:
“In 2008 nu am resimtit in niciun fel efectele crizei. Ne asteptam ca in 2009 ea sa isi puna amprenta, intr-o masura mai mica sau mai mare, asupra bugetelor familiilor, ducand la schimbarea prioritizarii cheltuielilor si la o exigenta mult mai mare legata, in primul rand, de raportul calitate/pret”, a declarat Oprisan (şeful de la Ikea România).
Domnu’ Oprişan, dacă-mi daţi voie: cum e treaba cu „exigenţa mai mare legată, în primul rând, de raportul calitate/preţ„? Adică în mod normal, clienţii Dvs în ce fel îşi manifestă exigenţa, dacă nu în raportul calitate/preţ? Ce-i face pe ei să cumpere de la Ikea când nu-i vreme de criză? Design-ul magazinului? Înghesuiala de sâmbătă? Creionaşele moca? Metrul ăla de hârtie, moca şi el? Catalogul 2009, scris cu greşeli? Sau ce? Nu, pe bune acu’, domnu’ Oprişan, după părerea Dvs, cine vă sunt clienţii şi de ce cumpără ei de obicei de la Dvs?
Şi-ncă ceva, domnu’ Oprişan: cum e aia cu schimbarea prioritizarii cheltuielilor?
Domnu’ Oprişan, vă rog io să verbalizaţi sememele prin nişte lexeme şi morfeme adecvate, dacă înţelegeţi ce vreau să spun. Adică, domnu’ Oprişan: e cazu’ să vorbeşte româneşte!
http://www.standard.ro/articol_77644/ikea__presiune_pe_bugetele_familiale.html