Locuri de muncă şi joburi

Diacritica îşi (tot) caută de muncă. Şi s-a dus, ca omu’, pe bestjobs. Numa’ că acolo a dat peste, vorba românului, l’embarras du choix. Căci oferta e variată, dar diacritica încă nu s-a hotărât ce vrea: un loc de muncă sau un job?

09-10-21 locuri de munca si joburi

http://www.bestjobs.ro/search/searchresults/search_type/1

Etichete: , , ,

13 Răspunsuri to “Locuri de muncă şi joburi”

  1. F.M. Says:

    Vai, dragă, „loc de munca” e pentru cei care vor să lucreze în străinătate (că acolo se munceşte!!!) şi/sau în ţară, în sectorul privat (dacă mai e), iar „job” e pentru cei care caută un post în sectorul de … stat!!!
    Aşa că lasă-te de căutat joburi şi treci la muncă! Sau invers! D:

  2. aciddu Says:

    şi pe ejobs găseşti şi una şi alta… 😀

    http://img10.imageshack.us/img10/3456/20091021134022.jpgnull

  3. diacritica Says:

    😀
    Mă gândisem să arunc un ochi ş-acolo, da’ m-am luat cu altele ş-am uitat.

    Şi tot nu m-am dumirit: eu ce vreau de la viaţă? Un loc de muncă sau un job? 😀

  4. Liviu Says:

    Aici nu cred că e vorba de subtilităţi lingvistice, ci de lăcomia de vizitatori. A meditat optimizatorul de site: „oare ce caută omul pe net? job sau loc de muncă? ce să pun eu în titlul paginii?” Cum nu s-a decis, a zis să le pună amândouă formele, că doar nu dă de la el.

  5. diacritica Says:

    Mda, din păcate search engine optimization nu implică şi language optimization…

  6. neagrigore Says:

    Să vezi ce e în anunţurile de angajare … îţi pui mâinile în cap. Rar mai vezi unul anunţ care să nu aibă măcar o greşeală gramaticală. Parcă ar fi toate scrise de mine, de mână. 😀

    offtopic: nu mai merge abonarea la comentariile pentru un post specific, de ce oare?

  7. diacritica Says:

    Pen’ că era scris greşit de wordpress şi mă lua lumea peste picior pe mine. 😀

  8. Radu C Says:

    For a small fee, iti repar eu textul de la optiunea aia 😛

  9. diacritica Says:

    Cum? 🙂

  10. dAImon Says:

    eu vreau sa fiu angajat, dar nu sa am loc de munca. intelegeti voi.

  11. Adrian Says:

    „Pe vremea mea” circula un banc: Înainte, omu’ se ducea dimineaţa la muncă, acuma se duce la servici.

    Bancurile nu pier, se „apdatează”.

  12. Radu C Says:

    @diacritica: cu grija si cu atentia 😀

  13. diacritica Says:

    @Radu, vrăjeşti. 😛

    (Care-ar fi fee-ul şi cât de small ar fi? 😀 )

Comentariile sunt închise.


