Radiovacanţa

Serie împrumutată de la fra-su diacriticii.

(Nu ştiu voi, da’ Radiovacanţa chiar e copilăria mea. Prin părţile mele se prindea bine-mersi, aşa că toată vara asta ascultam.)

3 răspunsuri to “Radiovacanţa”

  1. diacritica Says:

    Azi toată ziua am ascultat la birou melodia asta. M-am simţit teribil de bine, cum nu m-am mai simţit de nu mai ştiu când. Şi milioane de amintiri legate de Radiovacanţa. 🙂

  2. titicristian george Says:

    radiovacanta mamaia a fost si ramane singurul post al verilor de pe litoral. ce emitea pe o durata nelimitata pe 1458 khz si 100 1 mhz constanta si tot aici la acest post sau lansat si cele mai tari slagare rock romanesti pe care le difuza radiovacanta mamaia din 82 si pina in 90 cand a aparut studioul radio c ta romania nu mai spun. de cunoscutul generic familiar care rasuna in fiecare v ara pe plaja de la mamaia . doamne c e vremuri erau atunci cand eram copii. si nu v oi uita niciodata se poate scrie un roman despre acest post de radio de la malul marii c are apartinea din cadrul televiziunii romane . [ numele meu este titi cristian george . si un fan al postului estival rv mamaia constanta . il ascult de aproape 29 de ani. pe 100 . 1 megaherti. ]/

  3. Marco Polo Says:

    Eu pot spune că sunt cel mai „înrăit” şi vechi ascultător.Din 1967, hăt-hăt, de la începerea emisiei.Aveam 13 ani, pe atunci mă ocupam de radiofonie ca radioamator în devenire, „prideam” binişor postul pe 1458 kHz.Astă-vară, Radiovacanţa mă chema să le dau interviu cu amintirile mele.Anu’ ăsta n-am putut…Poate la anu’ să le răspund…
    O cunoşteam pe Lena Murgu, de la secţia franceză.Mai era şi Paul Grigoriu…Cam de prin mai şi până pe la finele lui septembrie aveam radioul deschis pe acest post.Era un balon de oxigen pentru tineret.
    Acum îl ascult mai rar, doar pe Internet…
    Căci bine-a zis cine-a zis: „O tempora, o mores!” 🙂
    Salut pe toţi iubitorii de „Radiovacanţa”!

Comentariile sunt închise.


