Căutături

cum pot sa scriu din romana an italiana pe mes   2

cuum scriu cu roz?   1

unde gasesc acriticele pe tastatura  1

cum apas sa scriu coada de maimuta  1

cum se scrie mancamiai  1

gramatica romana eu insasi  1

cum sa nu fi afon?  1

cum afli radicalul an franceza  1

iar am luato  1

care este forma corecta a fi singura sau a fii singura  1

cum scri cu virgulite  1

cum sescrie corect( proprie sau propie  1

coituri video  1

nu am @ pe 2 pe tastatura  1

cum se face aron pe tastatura din italia?  1

(Numa’ de azi, să ne-nţelegem…)

Etichete:

12 Răspunsuri la “Căutături” r r

  1. beranger spune:

    an general aronu si acriticele pe care le cauta-ti pe net nu pot fii gasite usor mancatias

  2. beranger spune:

    fireste, acriticele care, nu pe care, ce plm

  3. diacritica spune:

    Mie mi s-a părut genialoidă asta cu “cum pot sa scriu din romana an italiana pe mes”.

  4. beranger spune:

    pai scri asa: «google translate an italiano “fabrizio ce mare o ai”» :)

  5. Blegoo spune:

    cum pot sa scriu din romana an italiana pe mes 2
    (păi… de ce-ți bați capu’? pune o poză, și aia e)

    cuum scriu cu roz? 1
    (toarnă sticluța dă ojă pă tastatură)

    unde gasesc acriticele pe tastatura 1
    (întreabă-l pă nenea guglea)

    cum apas sa scriu coada de maimuta 1
    (nu-i cu apăsat… e cu băgat deștu’… iese coada… imediat!)

    cum se scrie mancamiai 1
    (“să îmi mănânci”… tu, el, ea, voi, ei… etc.)

    gramatica romana eu insasi 1
    (tu însumi, zici?)

    cum sa nu fi afon? 1
    (Întreabă-l pe Fernando de la Caransebeș)

    cum afli radicalul an franceza 1
    (te duci în față la ambasada… și strigi tare: “Radicaluuuu’! )

    iar am luato 1
    (…eh…)

    care este forma corecta a fi singura sau a fii singura 1
    (forma corectă e să nu fi)

    cum scri cu virgulite 1
    (cam așa: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)

    cum sescrie corect( proprie sau propie 1
    (coret… se scrie propie)

    coituri video 1
    (dat la koaie?)

    nu am @ pe 2 pe tastatura 1
    (ei, nu poți să ai tot ce vrei pă lumea asta…)

    cum se face aron pe tastatura din italia? 1
    (Simplu: uite-așa: )

  6. grammar ninja spune:

    aia cu aron facut in italia pe-o tastatura e prea fain! :D

  7. Cârcotaşu spune:

    Bey, ai devenit indecentă. Dacă insişti în a te ocupa de prostii doar ca să le dai ocupaţie lu’ Beranger şi lu’ Blegoo, io te las să mori în chinuri!

  8. Costea spune:

    Nu ştiu de unde le-ai luat doar sunt foarte tari :)), oamenii ăştia ar trebui să se apuce de scris umor.

  9. diacritica spune:

    Cârcotaşe, seria “aţi căutat, vă răspundem” e veche p-aci, ajunsese pe la număru’ 140. Asta-i din aceeaşi serie, numa’ fără “vă răspundem”, că n-am chef.

  10. Cârcotaşu spune:

    Sunt momente în care ar trebui să fii singur şi să n-ai niciun mijloc de comunicare pe mână. Asta mi-ar fi trebuit mie alaltăseară la 11,46.
    N-ar fi avut loc ieşirea complet nejustificată, deci total de nedorit. Păreri de rău şi scuze sunt tardive, dar asta e.

  11. diacritica spune:

    Să crești mare! :)

  12. marinake spune:

    I-a sărit o literă: N-o fi dorit sa iasă coituri ci cotituri, copturi sau cosituri, la limită – colţuri video.

    Acriticele…Un american – la o vizită intr-o biserică in Bucureşti. Se întoarce către tipa care mi-a povestit istoria şi îi spune că pe pereţi, e scris cu litere acrilice.

Comentariile nu sunt permise.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,877 other followers