Ce mi-a plăcut mie la Lyon

Mie la Lyon mi-au plăcut:
– Berea de la Brasserie Georges. Blondă, albă şi ambrée. De toate am beut (25 cl, madam? – 40, silvuple). În seri diferite, şi anume trei.
– Sticlăria de la Verre Claire.
– Argintăria lu’ Cécile (mi-am şi cumpărat inel).
– Un anticariat (Diogène, parcă) şi o librărie (l’étourdi), de unde mi-am şi luat cărţi, şi anume patru (Gwenaëlle Aubry, Personne; Philippe Claudel, Le Rapport de Brodeck; Bernard Pivot, 100 mots à sauver; Anthologie du haiku en France, căci nu m-am putut abţine când am văzut-o).

Şi atâta, că atâta am avut vreme să văd.
Poze, aici.

Etichete:

6 Răspunsuri to “Ce mi-a plăcut mie la Lyon”

  1. Camelia Says:

    Superbă vacanţă (ţi-am admirat pozele), abia aştept şi eu concediul.
    Întrebare: în oraşul lui Saint-Exupery l-ai întâlnit pe micul prinţ?

  2. diacritica Says:

    N-am fost în vacanţă, am fost cu treburi. Am avut doar 3 ceasuri într-o seară ca să mă plimb prin vieux Lyon.

  3. Camelia Says:

    Şi aşa e super, dacă ai ochi de văzut.

  4. VictorCh Says:

    „N-am fost în vacanţă, am fost cu treburi.”
    Am citit asta tocmai cand ma pregateam sa intreb DE CE „…atâta am avut vreme să văd.”, dupa o excursie de-o saptamana

    „Berea de la Brasserie Georges.”
    DUMNEZEULE! Dpdv al „popularii”, braseria aia (care pare „gomoasa”) parc-ar fi cantina, sau restaurantul garii, sau vreun han medieval…
    CUM sa-‘nghesuiesti asa oamenii intr-un birt „de fite”? (Sau se considera ca TOCMA’ ASTA-‘i farmecu, „sa socializezi indeaproape”?)

    „Sticlăria de la Verre Claire.”
    Mi-ar fi placut si mie o „patratica” de-aia cu pisica (de pe prima lor pagina)…

    „mi-am şi cumpărat inel”
    Are si „de gata”? (Ca parca spune pe-acolo ca le confectioneaza personalizate…)

    „Un anticariat (Diogène, parcă)…”
    „Tinea” si lampi aprinse, SAU numai butoaie mari? 😛 😀

    „…o librărie (l’étourdi)”
    CHIAR ESTE ametitoare? (Sau doar sunt „aia” ametiti?)

    „Poze, aici.”
    PozE? (La plural?) Doar eu nu stiu sa caut incat nu gasesc decat una – o perspectiva generala?

  5. beausergent Says:

    brassens-eria george & le vieux leon îmi sunt mai accesibili… 🙂

  6. beausergent Says:

    *accesibile ?!?

Comentariile sunt închise.


