Ziarism

De vreo 2 zile-ncoace îmi tot pică ochii pe articole despre nunta lu’ William&Kate. Detalii cât încape, da’ nimeni nu-mi zice şi mie, cetitor prost şi neinteresat, când e, frate, nunta aia.
Bomboana de pe colivă, azi. EVZ, Alexandra-Livia Dordea. Am aflat în detaliu programul, pe minute şi secunde, numa’ ziua nu.

Asta-i cumva din categoria Iri&Moni, toată lumea bună ştie, numa’ peizanii nu?!

Etichete: , ,

7 răspunsuri to “Ziarism”

  1. Lucia Says:

    29 Aprilie. 🙂

  2. VictorCh Says:

    Habar n-am de nimic despre acest subiect (personajele nu-mi sunt – mie direct – nimic – nu rude, nu prieteni, nu personalitati care sa-mi influenteze viata, nimic – iar de actualitatea mondena nu-mi pasa nici cat negru sub unghie), da’ presupun ca situatia este oarecum similara cu cea a editorului care cu ocazia aniversarii editurii sale hotaraste sa scoata prima carte din lume fara greseli de tipar; angajeaza cei mai buni corectori (MULT mai multi decat ar fi fost necesari), face verificari si filtre succesive ca sa nu scape ceva, si cartea rezulta intr-adevar fara nici o greseala de tipar in text – singura greseala (MARE) era clar vizibila IN TITLUL DE PE COPERTA!
    Cam asa pare a fi situatia (conform afirmatiilor dumitale) si aici: sunt comunicate toate detaliile, mai putin esentialul…

  3. joedoe Says:

    asta seamănă leit cu articolul ăsta din Gazeta Sporturilor: Itxaco s-a calificat în finală, după ce în tur a bătut cu 26-21, etc etc, însă nicăieri nu spune scorul de azi!!!
    http://www.gsp.ro/sporturi/handbal/dupa-ce-a-eliminat-o-pe-oltchim-din-grupe-itxako-in-finala-ligii-236726.html

  4. nikuelektriku Says:

    noo ne pasa?

  5. klaus Says:

    JOEDOE, incearca sa te mai uiti o data la articolul ala. Daca nu vezi scorul nici acum, ti-l zic eu.

  6. Iulia Says:

    Da, 29 aprilie cand in Marea Britanie este aproape sarbatoare nationala (nu ca s-ar declara ei o singura natie) si se inchid multe (inclusiv universitatile:). Dar voi nu v-ati saturat de subiectul asta?

  7. diacritica Says:

    Dar voi nu v-ati saturat de subiectul asta?

    Ăăă?
    Ce-are sula subiectului ăluia cu prefectura articolului de mai sus, care se referă la modu’ de-a face ziarism de informare?

Comentariile sunt închise.


