…şi moştenitori

De la Enona:

(Gândul)

Cum ziceam, viitorul moştenitor a murit înainte de a-şi moşteni viitoarea moştenire, care încă nu e moştenire, că proprietarul n-a murit. Ceea ce pe de o parte e bine – bine că n-a murit actualul moştenitor, deci la o adică imperiul n-ar rămâne al nimăni. Pe de partea ailaltă e rău – când o muri actualul moştenitor, ce-o să se aleagă de imperiu, dacă viitorul moştenitor e mort deja?!
Pe scurt: viaţă lungă proprietarului!

Etichete: , ,

14 Răspunsuri to “…şi moştenitori”

  1. Béranger Says:

    Dar imperiul de ciocolată şi Tic-Tac nu s-a topit de mâhnire, incertitudine şi stres?

  2. Lucia Says:

    Multa ceata la Doamna Aura Stan acolosha la mansarda ….

  3. VictorCh Says:

    Pai viitorul mostenitor cred ca este deja FOST viitor mostenitor (nu cred sa mai mosteneasca ceva acuma – da’ MAI STII?!? Intre timp s-ar putea sa fi aparut vreun alt viitor mostenitor pt viitoarea mostenire, ca la decesul actualului mostenitor doar n-o sa ramana nemostenita bunatate de mostenire – sau poate or fi mostenind-o mostenitorii fostului viitor mostenitor?

  4. manu Says:

    Am citit articolul si n-am inteles ce i-a venit de hac „viitorului” mostenitor? Bicicleta sau cordul? Accident de bicicleta? Ce fu, că nu e clar? Ce l-a mânat pe lumea ailaltă, carevasazică? Bine, sa zicem ca ar fi relevant…

  5. Alina Says:

    Mai, in presa un titlu face tot, fie el si controversat. Deci s-a gandit bine duduia sau editorul.

  6. Aura Says:

    Buna,

    Sunt Aura. Nici macar nu am dat eu titlul asta, ci editorul. Sincer, fiti voi pentru o luna ziaristi, fiti perfecti si vorbim dupa. Va multumesc.

  7. diacritica Says:

    Sau „fiţi şi voi cizmari pentru o lună, fiţi perfecţi şi mai vorbim după, vedem dacă sunteţi în stare să puneţi un flec ca lumea”. Sau fiţi brutari.

    Va multumesc.

    Să creşti mare!

  8. Aura Says:

    Nu înțeleg această atitudine, domnule sau doamnă. E regretabil că există asemenea manifestări. Nod în papură mereu veți găsi.

  9. diacritica Says:

    E evident că n-o-nţelegeţi, da’ după răspunsul pe care l-aţi dat, e evident că nici nu vă putem cere mai mult.

    Mereţi cu Ăl de sus şi când croitoreasa v-o da rochia cu tivul desfăcut, să v-aduceţi aminte ce zâsăţi: o s-o critic pe croitoreasă când oi fi io croitoreasă pentru o lună şi-oi fi perfectă.

  10. Aura Says:

    Draga mea, am şase ani de Litere în spate, zeci de teste ortografice trecute cu brio. Aici am ajuns din cauza unui titlu alambicat. E dreptul oricui să facă şi să afirme ce vrea, ideea e că mi-aţi răspuns într-un mod agresiv. Gata, e doar un blog, deja v-am acordat prea multă importanţă.

  11. diacritica Says:

    mi-aţi răspuns într-un mod agresiv.

    Unde-i agresivitatea, draga mea? În comparaţia cu cizmarul şi cu croitoreasa? Oferi nişte servicii/produse, exact ca ei. Titlul tău alambicat e echivalent cu flecul pe care cizmarul nu-l lipeşte cum trebuie. În ciuda mulţilor ani de la Litere. Placu-ţi au ba.

    e doar un blog, deja v-am acordat prea multă importanţă.

    E doar un cititor, deja i-ai acordat prea multă importanţă.
    Şi anume cititorul mut pe care vi-l doriţi, dar de care vi se rupe, atâta vreme cât vă citeşte şi tace.

  12. Aura Says:

    Crede-mă, respectul e una dintre valorile în functie de care mă ghidez în existenţa mea. 🙂 Punct.

  13. diacritica Says:

    Îhî. Se vede. Linie de dialog.

  14. VictorCh Says:

    diacritica:
    Nu esti „teafara”? INCA mai continui „dialogul” asta, desi se vede SI DIN AVION ca nu numai nivelul de intelegere, ci si INSESI CONCEPTIILE DE VIATA (a ei – si a dumitale, care e si a noastra) nu sunt compatibile?
    Asta – in acceptiunea mea NU inseamna (neaparat) ca noi avem (integral) dreptate si ca dansa greseste (cu totul), ci doar ca dansa si noi vedem lucrurile nu numai diferit, ci cumva diametral opus – parca am analiza aceeasi cladire, dansa axaminand-o doar pe dinauntru pe cand noi o privim de afara. IN OCHII NOSTRI dansa n-are dreptate; in ochii dansei NOI suntem cei care gresim; las-o in plata Domnului cu conceptiile dansei, ca nu esti pedepsita „s-o aduci pe calea cea buna” conform conceptiei noastre. (ORICUM, daca nu vrea sa inteleaga – si SE VEDE ca NU VREA – iti dai osteneala de pomana!)

Comentariile sunt închise.


