Enisala

Cam aşa se vede Dobrogea de la cetatea Heracleea. Iar cetatea se vede cam aşa.

(Pozele nu-s ale mele, că mi-am uitat aparatul acasă.)

Etichete: ,

10 răspunsuri to “Enisala”

  1. Anton Marin Says:

    Hristos a înviat! Cele bune de Paşte!

  2. diacritica Says:

    Adevărat a-nviat!

  3. Marco Polo Says:

    Din poze, nu se vede nicio cetate. Cetatea este situata pe o culme de deal si a fost restaurata partial.Ceea ce aratai in cele trei poze sunt doar imprejurimile !

  4. diacritica Says:

    Dacă te-ar duce mintea să şi pricepi ce citeşti, ai trăi mai uşor. Sau poate nu.
    Am zis că aşa arată Dobrogea văzută de la cetate. Cetatea o vezi dacă te duci la linkul cu pricina.

  5. Zina Says:

    Hristos a inviat !
    Ce locuri! Daca nu s-ar vedea liniile alea drepte, care musai sunt ori canale, ori sosele (cam totuna!), ai zice ca n-a calcat picior de om pe acolo…

  6. diacritica Says:

    Cetatea nu e cine ştie ce – nişte ziduri. 🙂 Pe vremuri o vedeam de pe DN22/E87 ca o măsea stricată, acuma are formă de cetate.
    Peisajul, în schimb, e de poveste. Plus, în depărtare, concert incredibil de orăcăieli. Nu se-aude nimic altceva, sau nu se auzea sâmbătă, când am fost eu. Ce se vede pe-acolo e mlaştină, străbătută de canale pe care trece uneori câte-o barcă. Iar pe dealuri, câte-o turmă de oi.
    Heracleea, capul Doloşman, Histria, Portiţa… cam astea ar fi punctele care nu trebuie ratate prin nordul Dobrogei, în afară de Deltă.

  7. enona Says:

    Ce ma bucur de pozele astea! Am stat saptamani intregi pe-acolo cand eram mica. Am mers ani la rand cu tata „in expeditie” (cred ca asa-i spuneam fugitului de-acasa)

  8. VictorCh Says:

    Broaste in apa sarata / salmastra? (Sau intinderea de apa care se vede „in spate” nu e marea?)

  9. diacritica Says:

    E lacul Razim/Razelm. Apa cred că e salmastră. Aia cândva a fost Marea Neagră, că de-aia au ridicat genovezii cetate acolo, da’ dup-aia golful s-a colmatat (şi se colmatează în continuare – lacul Babadag, din spatele cetăţii, şi lacul Razim, din faţă, mai comunică doar printr-un canal destul de mic, restul e mlaştină cu stuf). Tot aşa s-a făcut şi limba de pământ de la Portiţa şi-n general toate lăculeţe din Dobrogea.

  10. diacritica Says:

    Cam aşa arată cu Google Earth. Negreala aia e mlaştină cu stuf (la faţa locului e de fapt de culoarea stufului) în care orăcăie milioane de broaşte.

    Cândva era mare de ambele părţi. Acum sunt lacuri.

Comentariile sunt închise.


