Gradele logicii

Cristina Iana, Adevărul

Etichete: , ,

16 Răspunsuri to “Gradele logicii”

  1. Sorin Says:

    Ce ştii tu, e un munte tânăr.

  2. un om Says:

    macar a insistat…
    exercitio/repetitio mater studiorum (sper c-am scris bine)

  3. Teamadetrepte Says:

    De ce vă legaţi de biata jurnalistă? A fost probabil traumatizată la aflarea veştii că există un loc în care nu are voie nici să pună piciorul, darămite să vorbească.
    Cele mai stupide mi se par comentariile câtorva femei care spun că poate ar vrea şi ele să meargă la Athos sau să intre în altar şi ce încuiaţi sunt călugării de acolo şi cât misoginism vezi la preoţi şi în ortodoxie în general. Păi dacă te enervează atitudinea călugărilor ce să cauţi acolo, unde-s la ei acasă, dacă ţi se pare primitivă ortodoxia de ce ai vrea să intri în altar? Încă n-am întâlnit nicio credincioasă care să se considere persecutată, numai ateii, feministele şi ziariştii se trezesc să lanseze acuzaţii. E fix povestea cu bătrâna care nu voia să treacă strada.
    (aaah, mi-e greu să scriu „nicio”, mi se pare oribil!)

  4. neagrigore Says:

    Credeam că n-am înţeles bine, că nu e acelaşi articol. Mamă, mamă. Mai bine o lăsau pe ea să urce, da n-o mai lăsau să coboare.
    Cât despre ortodoxie, ea e bună atunci când nu se aplică persoanelor de faţă, cam ca toate religiile de altfel. Uite un articol interesant despre cum Ghandi arde în iad http://blogs.discovermagazine.com/cosmicvariance/2011/04/25/hell/

  5. Camelia Says:

    Vorbeaţi de misoginism. Iată, colea, ce spune reporterul „citat de CNN”: „… dar nu au ziare, radio, televiziune sau femei”.

  6. renata Says:

    Diacriticoooo,
    (scuzaţi strigătul)
    Tu pui problema aşa: o fiinţă umană plătită şi acreditată jurnalist, o dă bâca din titlu, şi după ce-l repară.
    Populaţia comentatoare se sfâşie însă din vorbe, încercând să stabilească dacă popimea şi călugărimea e misogini sau e laşi? E labagii şi d-aia s-au călugărit sau e perverşi conştienţi de păcat şi caută să se dezveţe?
    Cum e mai bine: să elimini femeia din DEX, ca să-şi vadă ei de sfinţenia lor, acolo, pe Athos sau să le dai cu fata de la pagina 5 pe la nas, ca să vezi cât sunt de tari în abstinenţă? Nu cumva recurg la oi şi capre?!
    ‘R-ai ai dracu’ de homălăi (şi leZbiene, că şi astea există)! … Fac pe misoginii, ca s-o frece liniştiţi, că nimic nu au de făcut acolo, pe munte!
    Niciun cititor activ (care a băgat comentariu) n-a fost deranjat de logica titlului.
    Nu e trist?

  7. diacritica Says:

    Ei, titlul cu pricina, prima variantă, a mai fost la gazeta de perete, poate d’aia.
    Io m-am amuzat să colectez diversele versiuni – chinurile facerii, cum ar fi – şi le-am vărsat aici, pentru posteritate.

  8. grammar ninja Says:

    Grea facere, ce de scremeri!

    („Niciunei” suna ca dracu’! Sa mor de-am sa mai scriu vreodata cuvântul asta de azi incolo, nu-mi pasa daca e corect sau nu )

  9. VictorCh Says:

    Bine ca macar staruie, corectandu-se (chiar daca a mai si „dat-o-‘n bara” cu prima corectura, care „nu i-a iesit”). Decat sa fi lasat titlul asa cum fusese…

    grammar ninja: Daca incepi sa incalci regulile gramatical-ortografice (cam cum fac io 😛 😀 ) macar schimba-ti si pseudonimul (nick-ul)…

  10. a-grammar ninja Says:

    asa? 😀

  11. VictorCh Says:

    😆
    Doar daca generalizezi si permanentizezi incalcarea regulilor gramaticale.
    Altfel e suficient sa renunti la declararea prin pseudonim a intentiilor… „belicoase” intru apararea acestor reguli.
    (Deocamdata – cand mai comentezi aici sa nu uiti sa stergi „a-” din fata nick-ului, ca eu „am patit-o” altadata…)

  12. martin Says:

    Genială fază. Demonstraţia supremă a prostiei fără limite. Eu înţeleg acum că nicio femeie… da-mi dă că muntele are 1 000 de ani!

  13. diacritica Says:

    Io în schimb înţeleg că eşti mai rău decât mine, amice Martin! 🙂

  14. joedoe Says:

    dacă muntele are 1000 de ani, atunci toate titlurile îs ok dpdv gramatical! 🙂

  15. diacritica Says:

    Gramatical îs corecte toate. 🙂

  16. April Says:

    din primele doua variante eu as intelege ca o femeie, una bucata om, n-a mai fost lasata sa urce pe munte de o mie de ani, adicatelea madama are nitel peste mia de ani, sa zicem 1024, nah, ca kilobitii… in timp ce altor femei le-a fost permis.

Comentariile sunt închise.


