La ce e bun un cutremur la casa omului

Cutremurul e bun că chiar dacă tu dormi buştean şi nu-l simţi el cutremură pereţii şi-i mişcă din loc şi-i reaşază chiar şi numa’ micrometric adică fix cât trebe ca să se repare contactul care nu mai făcea contact de nu mai mergea lumina din tavan de şase luni şi care când m-am trezit azi mergea.

Etichete:

7 răspunsuri to “La ce e bun un cutremur la casa omului”

  1. niku_elektriku Says:

    n’o sa mearga prea multa vreme, daca stai intr’unu’ din bloacele comuniste, si fii multzamita, daca vecinu’ de sus si’o pus, ca tot rumunu’, gresie, ca nu tzi’o taiat de tot firele.
    eu eram treaz de cutremur.
    nefasta nu era la bucale, din fericire, ca altfel iar facea una din crizele ei de panica aproape patologica, ceea ce n’o ‘mpiedicat’o, firesc, s’o faca la telephon, dupa ce m’am trezit, pe la doi’spe!
    io credeam ca s’o scuturat pisica, de fapt, lucru imposibil. mi’am dat sama, pentru ca aia’mi dormea linistita’n poala…
    dee doo ori!
    zvirjit

  2. cmiha Says:

    Ciudat… si eu am crezut ca a sarit pisica pe pat sa ma trezeasca, dar brusc mi-am dat seama ca nu are cum sa mai sara, din pacate.
    O fi fost cutremur, mi-am zis si am adormit la loc.
    Sper sa-mi fi reasezat si mie niste contacte cutremurul asta. Da Doamne sa fie cele bune!

  3. Teamadetrepte Says:

    Cutremurul e bun ca să ai ce să mai discuţi cu vecinii sau cu familia, că tu de fapt n-ai căzut din pat şi n-ai trântit nimic, era cutremurul, dar de ce nu te-a trezit cutremurul? că iar te-ai culcat târziu şi la ora aceea dormeai cu nesimţire.

  4. diacritica Says:

    Eu m-am culcat devreme, da’ tot cu nesimţire dormeam.

  5. armyuser Says:

    Pe mine m-a trezit căţeaua fix la 5:24.

  6. crisuadi Says:

    scuze pentru aflarea in off topic :

    „A fi sau a nu fii Osama
    Posted by Alex Neagu under Uncategorized „

  7. VictorCh Says:

    Daca de sase luni nu mai mergea lumina bagsama ti se stinsese (dumitale) SI reflexul de a folosi respectivul intrerupator, asa CA CUm aflasi mata ca acuma merge? (Ce, iti ramasese intrerupatoru’ pe pozitia „merge”?)
    Si a propos: acuma daca merge – UNDE merge? DE CE nu sta cuminte acasa? 😛 😀

    niku_elektriku: Da’ ce-ti imaginezi mataluta, ca-si pune diacritica bunatate de cablaj la dispozitia vecinilor ca sa-i taie aia firele? (Doar eventual firele APARTAMENTULUI EI daca or fi putut sa i le taie… 😛 😆 Just kidding, no offence intended!)
    Si pe de alta parte – las’-ca-‘i mai bine daca-i mai mere lumina macar cateva luni decat daca nu-i merea nici atat… (Sau dumneata nu esti ardelean?)

Lasă un răspuns

