În călduri

Nu ştiu la voi, da’ la mine încă nu s-a încălzit global.

Etichete:

8 Răspunsuri to “În călduri”

  1. Marco Polo Says:

    Probabil ca sunteti precum Luna, adica aveti o parte vizibila si una ….invizibila. Si vi s-a incalzit doar cea…..vizibila (oare ?) 🙂

  2. diacritica Says:

    Tocma’, că nu s-a-ncălzit. Mi-au îngheţat mânele.

  3. soro Says:

    Duminica am iesit in pantaloni scurti (si a fost bine). Azi mi-a fost rece chiar si cu o geaca pe mine.

  4. VictorCh Says:

    „Globala” o fi incalzirea aia, da’ NICI in „regiunea” mea nu se simte – e tot mai „kalt”…

  5. Adrian Says:

    De la criza mondială ni se trage. Nu mai avem bani să plătim încălzirea (globală).

  6. renata Says:

    La noi, da. E 54,8 grade Fahrenheit!

  7. alex Says:

    Apropo de ”încălzism”
    http://inliniedreapta.net/insemnare/iliescule-ia-zi-ma-ti-e-cald/

  8. jo Says:

    la noi este (aici pe malul marii) dar numai pentru ca am cumparat lemne 😀

Comentariile sunt închise.


