Cum să-ţi începi ziua

Cu o inundaţie la ora 2:41 fix.

Etichete:

12 Răspunsuri to “Cum să-ţi începi ziua”

  1. niku_elektriku Says:

    cutremure, inundatzii, ce urmeaza?

  2. diacritica Says:

    Numa’ de bine, sper.

  3. armyuser Says:

    Apocalipsa domestică.

  4. diacritica Says:

    Mie-mi zici… M-am trezit că răpăia ploaia în casa mea…

  5. armyuser Says:

    Mai trebuia să cânte Alifantis şi depresia era gata.

  6. Camelia Says:

    @armyuser
    Depinde ce să cânte Alifantis, că , dacă e vorba de ploaia din „Rar” (după Bacovia), atunci poate fi gata depresia, dar dacă e ploaia din „Ploaie în luna lui martie” (N. Stănescu), atunci e de bine …

  7. armyuser Says:

    Cineva trebuie să strângă apa şi să zugrăvească, deci nu are cum să fie de bine.

  8. diacritica Says:

    Apa am strâns-o eu. De zugrăvit… nu pot decât să mă bucur că n-am zugrăvit anul trecut, cum aveam de gând. 🙂

  9. Dau Says:

    „Norocoas-o”. 🙂

  10. VictorCh Says:

    „Inundatie” – adica ai fost inundata, SAU ai inundat dumneata pe altii?

  11. diacritica Says:

    M-au inundat vecinii de sus. Răpăia ploaia în casa mea, mă-nţelegi…

  12. jo Says:

    de fapt ai beneficiat de o minunata fantana relaxanta?! (si finalizarea a fost piscina proprie in casa??)
    (romanul face haz de necaz! si ca tot veni vorba (cu toate ca nu are legatura decat in capul meu) am mai comandat 2 perechi de ochelari pe nevazute 😛 si acum am 3 perechi care culmea! sunt super. mie mi-ar fi luat 3 ani sa aleg o rama!)
    pup

Comentariile sunt închise.


