Aflăminte

Stela Moisescu, Unica

Nu ştiu vouă, da’ mie nu mi-a rezultat dacă mă iubeşte în funcţie de poziţie. Şi-am citit cu atenţie, promit!

Etichete: , ,

10 răspunsuri to “Aflăminte”

  1. Marco Polo Says:

    E prea mult de citit.Teoria e buna dar tot practica e importanta! Bref :
    1. „Aflaminte” inseamna ca sa citim pt.a dobandi (a afla de acolo) mai multa….”minte” !
    2. „Aflaminte” ma duce cu gandul la…”asezaminte” si…”oseminte” ! Deci articolul are ca tema „Asezaminte de oseminte” !

  2. GiacomO Says:

    Hmmm… Curios, ar trebui înființată o știință, mai apoi doctori și cabinete. Eu simt că aici e o problemă fundamentală, pun pariu că în funcție de poziție poți afla și alte lucruri.
    PS: dar dacă rezultatul dă cu virgulă ce faci atunci?

  3. yvonne Says:

    @Marco Polo
    Luati aminte – cu putina induraminte – ca la „asezaminte” si ”oseminte” s-ar putea adauga si „zăcăminte” (pentru ca tot e vorba de pozitie, si ‘zacaminte’ sugereaza straturi, adica pozitia straturilor), si atunci articolul ar avea ca tema „Asezaminte de zăcăminte de oseminte”.

  4. Marco Polo Says:

    @ yvonne :

    🙂 dar toate ….”pendinte” de….minte !

  5. yvonne Says:

    @Marco Polo
    pendinte daca Stela neminte (err… cred ca se scrie despartit, ne minte – ceea ce Diacritica, batea-o-ar vina, doreste sa ne faca saaflăm (?).

  6. Adele Says:

    mi-am scuipat cafeaua de ras :)) cretinitati de articole.

  7. diacritica Says:

    Mai bine. Nu e sănătos să bei cafea la ora asta. 🙂

  8. armyuser Says:

    Eu auzisem că dacă el vrea „all four” este pentru că nu vrea să-i vadă faţa, ca să-şi poată imagina alte nemernicii.

  9. diacritica Says:

    Cum adică „alte”? 🙂

  10. hinu Says:

    yvonninte ?!

Lasă un răspuns

