Oameni şi joburi

La-nceput m-am gândit c-o fi anunţul de vină, de-aia primesc cv-uri de-aiurea.

Dar nu. Când pentru acelaşi job de lăcătuş-şef [anunţat negru pe alb drept lăcătuş-şef] primesc cv de la o facturistă, de la un Branch Executive Director with all the responsability of production, costing, quality control, sales, transportation, credit control and entire activity of Milling Factory şi de la

un popă,
atunci problema nu e anunţul.

Etichete:

17 Răspunsuri to “Oameni şi joburi”

  1. skybax Says:

    Am observat si eu ca oamenii nici nu se uita pentru ce job aplica. Sa depuna CV-ul asta e important.

  2. Nicoleta. Says:

    Intrebare: N-ar fi trebuit sa fie „La-nceput” ?

  3. diacritica Says:

    Ba da. 😀

  4. Rational Idealist Says:

    De ce nu ma mai surprinde? Am scris si eu despre asta (http://rational-idealist.blogspot.com/2011/05/roman-caut-job-ro.html), si altii (vezi linkuri la sfarsitul postarii mele). Sa dai un anunt de job in Romania deschide cutia Pandorei.

  5. niku_elektriku Says:

    urita meserie

  6. Zina Says:

    Poate ca sunt disperati sa gaseasca un job si trimit cv indiferent de ce se ofera in anunt…

  7. diacritica Says:

    Mai ales executivmanageru.

  8. Șasă cai frumoși Says:

    Dacă vrei lăcătuș, hai că aplic și io. Bunicu´ meu avea un văr, al cărui cuscru fusese coleg de armată cu un lăcătuș. Io-s grădinar, și știu swaheli. Merge?

  9. GiacomO Says:

    S-o fi gândit că preot fiind poate deschide orice lacăt și orice poartă.

  10. Marco Polo Says:

    „Priest Confessor” cred ca e…”duhovnic” ! Adica el e ….”consilier”! Cu multa indulgenta ( = „indulgentele” se vindeau in Evul Mediu pt.iertarea pacatelor), acest om poate deveni un veritabil „manager adviser” , numai lacatus-sef NU ! De aceea, nu stiu la care din cele sapte pacate il putem incadra……

  11. luciana Says:

    off topic: cum rubrică de mulțumiri și aprecieri n-ai binevoit a crea, mă simt liberă a mă defășura aici
    Faptul că blogul ăsta este educativ e una, însă în fața sarcasmului si a umorului fin cu care mă desfăt de câteva ore (deși ar trebui să tocesc la examenul de mâine) mă înclin total! Cum să-ți explic eu mătăluță? Mă apucă așa un săntimănt…dragoste la prima citire cred că se cheamă 🙂 Așa învârtoșare întru lectură nu mai mă păli din liceu, de când primeam 2 la franceză pe motiv că-l citeam pe Eliade pe sub bancă.

  12. VictorCh Says:

    1. Daca „Branch Executive Director”-ul in cauza o fi fost dat afara de la job pt vreo cine-stie-CE… „malversatiune”, sau daca firma la care e angajat isi inceteaza activitatea, respectiv daca duhovnicul o fi fost raspopit – sau (POATE) chiar si numai daca nu si-a gasit / nu i-a fost gasita (nu stiu exact CUM se procedeaza) o parohie, incat sa aiba din ce sa-si castige existenta…

    2. NU imi era cunoscuta functia de „lacatus-sef” (de „mecanic-sef” stiam), da’-‘n principiu nu vad nici un impediment pt a putea considera ca cineva care ulterior a ajuns intr-un post mai important sa fi fost (mai la inceputurile vietii profesionale) un bun lacatus (calificat SI priceput), astfel incat la o mai… ciudata… (si rautacioasa) „intorsatura a sortii” sa poata reveni cu brio la indeletnicirea „manuala”.

    3. „…atunci problema nu e anunţul.”
    Nu, problema este disperarea (de-a dreptul foamea – la propriu, fizic) oamenilor (si – din pacate – sa nu crezi cumva ca vreun popa, sau vreun (fost) „executivmanager” este „scutit de medic” sa ajunga in situatia asta)…

  13. diacritica Says:

    Nu, problema este disperarea (de-a dreptul foamea – la propriu, fizic) oamenilor

    Nu.
    Am stat (mult) fără job, ştiu cum e.
    Dacă vrei să-ţi găseşti job, trimiţi cv acolo unde corespunzi cât de cât cerinţelor.

    Iar popa a fost acu’ 20 de ani electrician. Lăcătuş, cum ar fi…

  14. diacritica Says:

    @luciana, mulţumesc.

  15. VictorCh Says:

    „…trimiţi cv acolo unde corespunzi…”
    Asta daca inca mai gandesti, daca nu te-a apucat deja disperarea.

    „…popa a fost acu’ 20 de ani electrician.”
    20, + vreo 20 varsta cand sa se fi apucat de meserie, + vreo cativa ani vechime in meserie, plus durata seminarului absolvit intre timp (PANA acum)… Da, popa pare a avea cam varsta la care daca-ti pierzi slujba (job-ul) stai pana disperi si TOT nu-ti gasesti alt job…

  16. diacritica Says:

    “…trimiţi cv acolo unde corespunzi…”
    Asta daca inca mai gandesti, daca nu te-a apucat deja disperarea.

    Nţ. Ştiu cum e, ţi-am zis. Inclusiv cu disperarea.

  17. Iulia Says:

    E din același capitol cu mail-urile fără ”bună ziua”… Acesta e unul din lucrurile care mă supără, de-a dreptul: să primesc mail-uri goale, sau două-trei cuvinte aruncate în silă. De parcă expeditorul n-ar ști că interacționează cu un om. Părerea mea: ignoranță și nimic mai mult. Și nu e vorba aici de mesaje între prieteni.
    Am lucrat și eu la Resurse Umane o vreme și așa e, din 250 CV-uri alegi maxim 15, iar la interviu chemi vreo 6. Asta de pe site-urile de specialitate. Sunt curioasă dacă popa ar fi venit cu CV-ul în mână, direct la sediul firmei. Ar fi fost distractiv 🙂

Comentariile sunt închise.


