Invitaţie

Dear people of the world, I don’t mean to sound slutty, but please use me whenever you want.

Sincerely,
Grammar

_____________________________

(Transmisă prin Bianca.)

Etichete:

10 Răspunsuri to “Invitaţie”

  1. Marco Polo Says:

    Poor Grammar ! Bad times for an old lady !

  2. Pinocchio Says:

    mega*LOL*

    (Astăzi tocmai am amenințat niște studenți – români – că-i ard la notă de nu se văd dacă îmi fac cea mai mică greșeală de ortografie sau de gramatică. Și să facă bine să folosească prepoziția „ca și” numai atunci cînd chiar e nevoie și nu peste tot în loc de „ca”. Heh.)

  3. diacritica Says:

    Aşa, Pinocchio, fii rău!
    Vrei să viu io să le pun patru? Zi, că viu!

  4. VictorCh Says:

    Picocchio: Profesoara noastra de „romana” de la liceu (unde nu mai aveam „ore de gramatica”) – odihneasca-se in pace, ca MULT bine ne-a facut! – ne-a anuntat de la inceput (si s-a tinut de cuvant) ca la lucrarile scrise intai noteaza continutul lucrarii si apoi pt fiecare greseala (crasa, grosolana) de ortografie / gramatica ne scade cate un „punct”.
    Da’ TOT ea ne-a invatat (desi programa NU prevedea) cum sa intocmesti o cerere, o declaratie, o „autobiografie” (asa se numea pe atunci CV-ul) etc.
    ASA s-a facut ca PANA ACUM – eu INCA folosesc (relativ) corect limba romana cu care ne-a dotat… mama, scoala, statul, partidul – oricine vreti voi…
    Si TOT ea ne-a invatat CE INSEAMNA (practic) un rezumat, o recenzie, o analiza, o re-povestire etc.
    Fie-i tarana usoara!

  5. Pinocchio Says:

    Victor, am avut și eu așa niște profesoare, și de română, și de alte limbi, și nu pot decît să le fiu la fel de recunoscător. Partea mai curioasă e cînd vine unu’ așa ca mine de la München, pe care oricum nu îl mai ia nimeni în serios că vorbește românește (mulți mi se adresează în engleză), să predea în România și îi amenință pe studenții români că etc., etc. Eh, dar la urma urmei au și ei accentul lor, că de’aia-s ardeleni.

    Și nu, Diacritica, la plăcerea asta sînt foarte egoist, nu te las în locul meu 😉

  6. fina Says:

    Pinocchio – dar exemple ne dai si noua, daca sunt dragute? ca dorim sa radem!

    Imi aduc aminte de colegele mele de la litere, sectia romana (eu faceam engleza), care scriau INFLUIENTA (Galati, mind you). Si decanul – cu care dadeau examenul la care s-a descoperit minunatia – le-a trimis pe hol sa scrie de o suta de ori INFLUENTA, ca sa tina minte. Una dintre ele a scris cu majuscule, iara decanul a trimis-o din nou pe hol, sa repete exercitiul, „ca numai inginerii scriu cu majuscule”. Cu toate astea, eu nu am vazut niciodata pana acum un inginer care sa conjuge substantive, cum faceau fetele mai sus mentionate – dar poate n-am vazut destui ingineri?

  7. vlad Says:

    e luata de pe http://www.dearblankpleaseblank.com

  8. diacritica Says:

    Păi n-a zis nimeni că-i nouă sau că-i vreo invenţie. 🙂

  9. VictorCh Says:

    Pinocchio:
    „…la urma urmei au și ei accentul lor, că de’aia-s ardeleni.”
    UNA este accentul – sau chiar si regionalismele (cuvinte, expresii, formulari), si CU TOTUL ALTCEVA sunt greselile de gramatica si/sau ortografie (in cadrul respectivelor regionalisme sau inafara lor).
    Accent puternic (maghiar) are si Verestoy Attila, dar corectitudinea limbii romane pe care am constatat ca o vorbeste face de rusine nu numai… „primarii care este” (sau parlamentarii) – care „s-a(u) trezit” „sus” in urma unui vot, ci chiar si multi profesionisti ai cuvantului. Bravo lui (si rusine lor)!

  10. Șasă cai frumoși Says:

    Cică Perez era conștient, ziariștii de la Gazeta Sporturilor, nu prea: http://www.gsp.ro/sporturi/auto/accident-teribil-la-monte-carlo-perez-a-fost-scos-din-masina-de-medicii-dar-este-constient-242112.html

Comentariile sunt închise.


