Tu ce faci pe 5 iunie?

Spre-un exemplu, ai putea merge la concert. La ora 19, la Sala Radio.

Sau ai putea dona 2 euro prin SMS la 890.

www.inimacopiilor.ro

Etichete:

9 Răspunsuri to “Tu ce faci pe 5 iunie?”

  1. neagrigore Says:

    Mulţumesc de promovare 🙂

  2. diacritica Says:

    Să creşti mare! 🙂

  3. Zina Says:

    Diacritica, la concert nu putem să mergem, dar vom dona fiecare de pe telefonul lui, aşa cum facem de fiecare dată. Mulţumesc că ne-ai informat, să fii sănătoasă !

  4. Mihai Says:

    L-am vazut cand a cantat la Cluj sambata trecuta. Minunat canta nenea, chiar se merita mers 😉

  5. fnx Says:

    pe 5 iunie mergi si vezi opeth si katatonia, logic.

  6. diacritica Says:

    Şi trimiţi un sms la 890.

  7. crisuadi Says:

    Spune sincer , Diacritico , chiar donezi euro la un nr de sms ?
    Acu’ am schimbat 5 euro si mi-am luat rosii bulgaresti si un pachet de tigari.
    Niciodata nu donez bani in asa conditii ! Pentru nicio cauza ! Nu mi se pare normal . La prima vedere pare caritate , dar ce se intampla cu banii ?
    Mai bine merg la concert .
    Am invatat ceva in viata asta : te bate Dumnezeu si te bate soarta daca dai bani fara sa primesti ceva in schimb !

  8. diacritica Says:

    În 2009, când a început campania, s-au strâns câteva sute de mii de euro din donaţiile prin SMS. În 2009, când a început campania, nu exista departament de cardiochirurgie la spitalul „Marie Curie”. Acum există. Datorită Inimii copiilor şi (printre altele) donaţiilor prin SMS din partea unor oameni care au considerat că nu-i bate Ăl de Sus dacă primesc în schimb numai ideea că şi datorită lor există acum departament de cardiochirurgie la „Marie Curie”.

    Unii însă îs mai cu frica lui Dumnezeu.

  9. valeria Says:

    spre exemplu

Comentariile sunt închise.


