Ce e mişto la Bookfest

La Bookfest cel mai mişto e să stai la o cafea pe marginea drumului şi să studiezi ţinutele de târg.

Altminteri, mi-am luat Călătorie în jurul camerei mele şi Disconfort în cultură şi am căpătat Câteva sfârşituri de lume.

Etichete:

10 Răspunsuri to “Ce e mişto la Bookfest”

  1. Marco Polo Says:

    Era bine sa vedem si noi o poza-doua de la targ, cu teancurile de carti nou-noute mirosind a tipar proaspat, incitand la lectura pe cei obisnuiti de-o viata cu cartea cu file. Acum apar e-book-urile, cu nasul pe sus, dar fara miros, ca banii iesiti din orice „business”….Oare se vor taia mai putini copaci ?

  2. VictorCh Says:

    Bagsama preferi titlurile in format „de buzunar”…

    Marco Polo: In principiu SI EU as prefera cartile „cu miros de tus” (sau „de praf de carte”), da’ am inceput sa nu mi le mai pot permite (financiar), astfel incat eu consider ca pt de-astia ca mine (sau ca tineretul, care nu deschide vreo carte, da’ sta toata ziua „cu nasul in monitor” este bine ca apar carti on-line. (Mai bine sa citim… „surogate” de-astea decat sa nu citim deloc – mai ales daca nu se modifica cu nimic continutul cartii.)
    „Oare se vor taia mai putini copaci ?”
    In curand – da (nu de alta, da’ n-o sa mai avem DE UNDE sa taiem in acelasi ritm, cata vreme nu reimpadurim runcurile).

  3. Marco Polo Says:

    @ diacritica : ….şi să studiezi ţinutele „de târg.”
    E bine ca macar veneau si „asa” la Bookfest, ca niste iubitori de carte ai….”marilor orase” , doar nu se duceau la o …”bataie cu flori la Sosea” ! 🙂

    @ VictorCh :
    Pentru ca tineretul de azi sa mai puna mana si sa mai (si) citeasca, logistica IT (e-books, etc) e o conditie necesara dar nu suficienta. Problema este MOTIVATIA care are (ceva) radacini si in EDUCATIE…..

  4. VictorCh Says:

    Este foarte buna SI educatia (si POATE sa dea rezultate excelente, dar nu intotdeauna reuseste) – da’ eu-‘s curios sa aflu cam CATI dintre acesti tineri au dobandit motivatie pt lectura avand in familie EXEMPLU de citit (asiduu, atent SI rationat pe marginea lecturii respective) – preferabil de catre parinti, da’-‘i bun si vreun unchi sau vreun var – sau naşu’.

  5. silvia Says:

    Tot citesc blogul acesta, al dumitale, inclusiv comentariile, si am ajuns, dupa ani buni de cind il ai – ca sa zic asa – sa constat ca, desi intentia a fost buna (urmarirea, semnalarea si indreptarea greselilor ortografice si ortoepice), a devenit un loc al manifestarii bascaliei de tip romanesc. Noteaza, te rog, al bascaliei ieftine care nu demonstreaza un caracter superior si nici o (hai, taxeaza-ma ca nu scriu conform indicatiilor Academiei Romane) valoare care, prin contributia sa, sa ridice nivelul conversatiei.
    Pacat, pentru ca in loc de a invata si de a corecta greseli s-a ajuns la o conversatie nicidecum academica.
    Sau, poate ca aceasta v-a fost si intentia, nu?

    PS – Cel inteligent cedeaza primul.

  6. diacritica Says:

    PS – Cel inteligent cedeaza primul.

    No, dragă, ţ-am cedat.

    Acu’ e rându’ matale să fii inteligentă şi să cedezi (a doua, cum ar fi…) – carevasăzică adică să nu mai citeşti blogul ăsta, dacă tot nu-i pe gustu’ dumitale.

  7. v Says:

    băi, pe mine nu mă suspectează nimeni de inteligenţă supremă, deci îmi permit să-ţi zic, tanti silvia, ceva cu gardul şi oiştea, ştii matale mai bine, precis.

  8. Waterdrop Says:

    cum este „Câteva sfârșituri de lume”? Am auzit până acum doar lucruri bune despre ea și vreau s-o cumpăr și eu.

  9. C. Says:

    mare păcat că silvia are dreptate…mare păcat că-i răspunzi ca la tine-n bătătură. Urât, doamnă diacritica! …în loc să iei aminte, dai cu mucii-n fasole! Nu-ți citește nime’ blogu’ ca să se îndrepte, on a daily basis, ci pentru caterinci. Ceea ce e trist și jenant….

  10. diacritica Says:

    Nu-ți citește nime’ blogu’ ca să se îndrepte, on a daily basis, ci pentru caterinci. Ceea ce e trist și jenant….

    Niște proști, ce să le faci…

Comentariile sunt închise.


