E agreabil

…să descoperi că, deşi cale de 2 săptămâni ai scris nimic, traficul a rămas tot pe-acolo. Chit că el, traficul, ţi-e bun doar de gâdilici.

Etichete:

6 răspunsuri to “E agreabil”

  1. Stefania Lazar Says:

    Vai, dar ce s-a întâmplat cu formularul de lăsat comentarii?

    Nu am nimic relevant de zis, vreau doar să văd cum funcţioneşte 😀

  2. diacritica Says:

    L-a impruvat wordpressu’, cred.

  3. armyuser Says:

    ”Anunţă-mă despre viitoarele comentarii apărute prin email.”

    Să înţeleg că putem comenta şi prin e-mail? 😀

  4. diacritica Says:

    Exact. 😀

    (Asta-i problema cu wordpressu’ românesc – traducerea. Ca aia de mai sus sau „fi primul căruia să îi placă” sau „prin diacritica”. Am încercat să explic pe forumul (sau ce-o fi el) de traducători de wordpress că e „fii primul”, se pare că n-am avut succes. Am vrut să trec pe wordpressu’ englezesc, da’ mi-a explicat amicu’ aciddu de ce mai bine nu.)

  5. armyuser Says:

    „Notify me of new posts via email” nu se poate traduce în limba română?
    Sau poate că traducătorii au obosit după traducerea enunţului despre comentarii.

    🙂

  6. diacritica Says:

    Se traduce, cum să nu. Se traduce cum ai văzut. Puţintică răbdare, stimabile. 🙂

Comentariile sunt închise.


