Raobooks pentru diacritica

Să-mi scuzaţi obişnuita lipsă de modestie, da’ tare-i bine să fii blogăr de succes! Pân’ acu’ îmi scria doar domnu’ Vasile Dâncu de la IRES, acu’ m-am pomenit că-mi scrie şi piaru’ de la editura RAO. E de bine, mi-am zis, de-acu’ tre’ să m-aştept să-mi trimită cărţi moca, doar-doar oi scrie despre ele. (Iar eu, în răutatea mea, le-aş citi – pe unele – şi aş scrie numa’ decât doar de rău.)

Mi-a scris, car’ va să zică, RAO, şi anume Ioana Mogoşanu. Pe adresa diacritică, deşi nu rezultă, din cauză de bcc.

Şi ce-mi scrie mie RAO, prin Ioana Mogoşanu, licenţiată în română-engleză şi masterată în teoria şi practica editării?… Ce-mi scrie ca ce-mi scrie, da’ cum îmi scrie ce-mi scrie: fără virgulă, c-aşa ne-a-nvăţat pe noi doamna într-a patra, că nu punem virgulă între subiect şi predicat:

 


Le-a scăpat o virgulă, taman în comunicatu’ de presă sau ce-o fi el. Ghinion.
Da’ Ioana Mogoşanu nu se lasă şi-mi scrie din nou:

Zi-i mai bine bestseller, fata mea, cum i-aţi zis în comunicatul de presă. Că-n română e (deşi nu pare) „cel mai bine vândută carte”, că zicem „cartea vândută cel mai bine”, nu „cartea vândută cea mai bine”.

Etichete: , ,

7 Răspunsuri to “Raobooks pentru diacritica”

  1. Liviu Drugă Says:

    cuvantul „senzationala”, intr-un comunicat de presa, nu poate crea decat o senzatie de respingere. Daca s-ar lipi ceva bun de acesti piaristi, autori de senzationale plictiseli

  2. Arhi Says:

    nu neaparat la obiect, dar cartile de la RAO sunt cele mai analfabete ever. fi, sti, virgule aruncate cu mana-n brazda. am o carte pe care i-am dat-o fi-mii, sa faca franjuri cu ea, atat de tare m-am enervat

  3. Oana Says:

    Nu cumva doamnei i-a mai scapat o virgula? Eu as pune una si dupa bestseller: „…a ajuns in lista New York Times bestseller, unde a ramas…”

  4. martin Says:

    Eu m-am distrat mai multă.
    Auzi… da’ cum se zice – „cea mai bine crescută vacă” sau „cel mai bine crescută vacă”? E?!

  5. diacritica Says:

    @Oana
    I-or fi scăpat multe, că n-am stat să buchisesc. M-am oprit la ce mi-a sărit în ochi din prima.

  6. diacritica Says:

    @martin
    Cea mai bine-crescută, cel mai bine crescută. 🙂

  7. castleless Says:

    banu’ are o galceava cu neuronu’. by default.

Comentariile sunt închise.


