Românie, virgula mea

Iubirea de moşie, mă-nţelegi. Nu trebuie decât să iei virgula de după „România mea” şi s-o muţi după „Hai” şi-ţi rezultă întruparea patriotismului.

(România ta nu-i o ţară din lumea a treia. România ta e o ţară din lumea agramată. România ta nu e România mea.)

Etichete:

7 răspunsuri to “Românie, virgula mea”

  1. Marco Polo Says:

    Intrebarea la „Impreuna o vom schimba!” este : „in ce ?” , sau „cu ce?”, sau „pe ce ?”, sau „prin ce ?” sau…”cum?”…Un raspuns poate fi : pe sau cu o tara din lumea a doua… daca mergem ceva mai spre Vest…Altfel, cum zice Nichita : „Frunza verde de albastru, / ma doare un cal maiastru”…..

  2. Stefan Murgeanu Says:

    patriotii agramati… my favourite ones 😀 :)))

  3. fina Says:

    O schimbam pe o sticla de beutura….

  4. politicieniridicoli Says:

    „România ta e o ţară din lumea agramată. România ta nu e România mea.” Ba este în ciuda voinţei tale 🙂 Aici e marea problemă, voturile celor care pun virgula între subiect şi predicat sunt numeroase…

  5. diacritica Says:

    Vezi că şi ţie-ţi lipseşte o virgulă – dacă tot te-ai trezit să comentezi despre voturile celor care pun virgule de-aiurea. Voturile alea tocmai ce-au devenit mai numeroase cu 1 – aici e marea problemă, nu?

  6. martin Says:

    N-are importanţă – diferenţa e mică. 🙂 Cam ca între stânga şi dreapta. Ce atâtea complicaţii. Oricum, virgula asta absentă ne dă un exemplu perfect de echivocaţie.

  7. eumiealmeu Says:

    măcar dacă schimba persoana verbului: România mea, nu eşti…
    poate pe ea o putea convinge…

Lasă un răspuns

