Românul s-a născut off topic

Pe bune.

Şi cred că ţine – pe lângă obsesiile, complexele, maniile, fricile personale diverse –  şi de incapacitatea de a „scoate ideea principală” dintr-un text, aia care ne pune la coada cozii când vine vorba de competenţa în limba-mumă.

Etichete:

9 răspunsuri to “Românul s-a născut off topic”

  1. GiacomO Says:

    Suntem off topic de 2000 de ani doar că acum de ceva vreme știm (off topic e cunoscut de puțină vreme). Ups! cred că mă încadrez și eu destul de bine la ce scrie între „linioare” :D.

  2. eumiealmeu Says:

    am şi eu ceva de spus. evident, off topic… 🙂
    desigur, glumesc.
    poate că oamenii nu spun nimic legat de subiect fiindcă nu s-au gândit niciodată la subiectul respectiv şi n-au păreri.
    iar tot ce spun off topic e de reţinut… următorul post va avea acel subiect, nu?
    chiar şi din bube, mucegaiuri şi noroi se poate scoate ceva bun, nu? 🙂

  3. diacritica Says:

    poate că oamenii nu spun nimic legat de subiect fiindcă nu s-au gândit niciodată la subiectul respectiv şi n-au păreri.

    Păi dacă n-ai păreri, de ce scrii? Te obligă cineva (în afară de, cum ziceam, maniile personale) să scrii orişice, numa’ să-ţi laşi urma?! Stă cineva cu pistolul la tâmpla comentatorului? – Bă, scrie! -Păi n-am părere despre subiect. – Nu contează, scrie!
    Ăăă?

  4. GiacomO Says:

    Dilema cea mai mare nu ar fi că cineva este off topic, ci limbajul folosit în acea deviație pe care individul o are atunci când vrea să scrie ceva.
    Și mai mult decât atât nu cred că lipsa ideilor sau a părerilor e punctul forte al off-topic-ului ci lipsa cuvintelor din capul omului. De obicei atunci când un individ nu reușește să se exprime, renunță în a-și expune ideile într-un mod simplu și clar și trece la agresivitate.

  5. diacritica Says:

    Nu neapărat. Sunt şi paşnici. Atâta doar că vorbesc despre castravete, că la aia le stă lor mintea.

  6. GiacomO Says:

    Am o nelămurire, atunci când se face un protest, cum se zice: ieși în stradă sau ieși pe stradă. Că mă uit acum la antena 3 și îmi zgârie urechea cu ieșitul pe stradă.

  7. diacritica Says:

    Nu cred că-i vreuna neapărat mai corectă decât ailantă.

  8. GiacomO Says:

    Mersi fain!

  9. Miju Says:

    vazand doar titlul, mi-a venit sa intreb ‘de cine zici, de scriitor, sau de cititor?’ ca nu-s rare ocaziile cand ni se urca cineva in cap,pentru ca aud ce vor din ce spunem.

Comentariile sunt închise.


