Pierderi şi regăsiri

Şi p-ormă să mă-ntreb unde naiba le-am pus de nu le mai găsesc, ca pe ochelari?! Sau ca pe telefon azi-dimineaţă, de-a trebuit să-l sun ca să-l găsesc printre cearşafuri? Plus că p-astea, pe kile, nici nu pot să le sun.

Deci nu, mulţumesc. Rămân la cafeaua mea neagră şi la kilele aferente.

Etichete:

3 răspunsuri to “Pierderi şi regăsiri”

  1. Marco Polo Says:

    „Plus că p-astea, pe kile, nici nu pot să le sun.”
    Daca le scuturati nitel, poate ca vor…suna! Doar si „Luceafarul” a fost de aceeasi parere : ….”Ce din coada au sa sune.” :))

  2. diacritica Says:

    Păi ca să le scutur, tre’ să ştiu unde-s. Or dacă le pierd, va să zică că nu ştiu. Şi ca să aflu ca să le scutur ca să sune, tre’ să le sun. Or nu pot.

  3. Marco Polo Says:

    Logica e imbatabila, da’ pan-ce m-am dumirit ce si cum, mi-a….sunat apa-n cap…..nu la…coada !!! :)))

Comentariile sunt închise.


