Publicitate moca

Am primit-o în cutia poştală, am zis să fac un bine şi s-o dau mai departe. Ne vedem în sala de aşteptare a lu’ domnu’ psiholog, eu o să am fluturaşu’ ăsta în mână.

Etichete:

11 Răspunsuri to “Publicitate moca”

  1. diacritica Says:

    Pardon, n-are sală de aşteptare cabinet.

  2. Constantin Gheorghe Says:

    Pardon?!

  3. Marco Polo Says:

    Desi „expirat”, anuntul scris de mana e demn de tot hazul.Texte de un asemenea nivel se publica in ziare de catre cei „dezlegati” de ghicitoare, in semn de multumire si ca publicitate (mascata).

    „Evrica” = „l-am gabjit !”
    „Noul Prometeu” = ca tot e luna lui „cuptor” (Alo, Pompierii ?)
    „Veni,vidi,vici” = e stramosul (antic) al celebrului citat „i-am ciuruit pe toti!”
    Numerele de telefon = propuneri de combinatii de jucat la loto
    „Glorie si fericire eterna !” = vezi la „Bellu” ori la „Père Lachaise”
    „Bafta” = urare pragmatica, foarte actuala, pt.turul al doilea al bac-ului. Dar…ATENTIE : e o conditie necesara dar nu suficienta ! 🙂

  4. Iulia Says:

    Si anuntul este expirat…

  5. BadDragon Says:

    Psiholog expirat, scorpion de noiembrie si iepure de aprilie, tractez la domiciliul obiectului. Veni, vidi, pleci.

    Una peste alta, frumoasa caligrafie!

  6. diacritica Says:

    Să ne-nţelegem, anunţul scris de mână (faţă-verso, de altfel) nu e expirat. L-am găsit în cutia poştală vineri sau sâmbătă.

  7. Stefana Says:

    Eu cred ca afacerea merge, din moment ce are „listate” trei numere de telefon.

  8. Fleur Says:

    Aha, înțeleg că ne-a pus Dumnezeu mâna-n cap, dacă ni-l trimite pe „noul Prometeu” (dez)lănțuit, aducător de „glorie și fericire eternă”. Taman acum, când criza e în toi… Să mai zică cârcotașii că nu suntem popor ales! 🙂

  9. Rudolph Aspirant Says:

    Nu cred ca era beat ca nu are scrisul tremurat. Mai mult ca sigur maniacal.

  10. Rudolph Aspirant Says:

    N-ar fi trebuit sa zic „mai mult ca sigur”, trebuia sa scriu „mai probabil”.

    Daca tot suntem la „diagnostice”, profit de ocazie si postez aici si intrebarea de leapsa filozofica pe care am primit-o de la niste britanici… nu stiu daca am mai postat-o pe undeva ieri, ca eram si eu beat ieri, asa ca nu mai tin minte ce am postat si pe unde.

    Intrebarea este: CINE sau CE sunt eu ?

    Eu am reusit ieri sa scriu despre mine ca „sunt un membru al soeciei Homo Sapiens sapiens”. Mai multe nu am aflat. De divagat insa am divagat pe blogul Roxanei Radu aici http://www.roxanaradu.com/2011/07/10/porcu%c8%99ori-la-plaja/ si pe blogul lui zoso aici: http://www.zoso.ro/nu-poti-schimba-roata-nu-conduci-masina/

    Iar despre cariera mea am scris aici: http://molempire.com/2011/06/29/career-path-project-when-i-was-little-i-wanted-to-be-__/

  11. Zina Says:

    S-au înmulţit ţicniţii ceva de speriat ! Probabil că au şi găsit muşterii dornici de „Glorie şi fericire eternă” şi mai ales de „Baftă!” Datorită advărtaizingului, desigur ! 😀

Comentariile sunt închise.


