Mămica II

Vine cu cărămida fixo-mobilă.

– Auzi, da’ ăsta merge?
Mă uit la el.
– Nu merge, normal, că nu-i în priză, că-l aveţi pe ălălalt în priză.
– Nu… dacă mă duc pe Strada Străzilor şi-l iau cu mine, pot să sun de pe el? Că tre’ să mă duc acolo şi tre’ să sun pe cineva când ajung.
– Nu merge, normal. Ăsta e fix. Are o rază de 50 de metri sau aşa ceva.
– Aaaaa…

Of.

Etichete:

7 răspunsuri to “Mămica II”

  1. Lucia Says:

    Decat cu asa coleg de „camera” mai bine singura pe insula cu palmieru 😀

  2. fina Says:

    Io ma intreb cine l-a angajat si pentru ce e platit.

  3. nikuelektriku Says:

    cre ca mai bine o angajau (si) pa mamica lu’ domnu

  4. enona Says:

    parca vad ca in curand o sa recrutati psiholog

  5. diacritica Says:

    Chestia e că lucrăm pentru firme diferite. Io-s numa’ depanatoru’ de serviciu.
    (Auzi, zice că nu mai are tonner negru. Ce fac? Voi cum faceţi? Umpleţi cartuşele? Unde le umpleţi? Şi în câte zile? – Nu ştiu, ţi-am zis că noi cumpărăm. – Aaa, uite, am cartuş aici. Da’ cum se schimbă? Voi cum schimbaţi? – Nu ştiu, dragă,uită-te şi tu în instrucţiunile imprimantei.)

  6. Marco Polo Says:

    Din seria tematica : „Nu trage, dom’ Semaca! Sunt tot eu, Lascarica!” se recomanda :
    1.Dna Diacritica, manjita pe maini cu tusul ramas de la stampila defecta (burete?), sa (re)vada „Cu mainile curate” si
    2.Flacaul in chestiune sa (re)vada „Ultimul cartus” de…imprimanta. 🙂
    In caz de inversare a filmelor, nu raspundem pentru eventualele consecinte.

  7. Iulia Says:

    Am întâlnit și eu cazuri asemănătoare, n-ai ce-i face… N-are încredere în el și face eforturi săracul să nu deranjeze și să se integreze. În schimb ar trebui să fie bun de executant, să facă aceleași operații zilnic, operații care să nu implice și luarea de decizii, fiindcă se blochează. Zic și eu… Dar probabil ție o să-ți scoată peri albi, dacă nu reușești să ramâi zen…

Lasă un răspuns

