Aţi căutat, nu vă răspundem. 152

cun se scrie corect dativa jos cai luati vopseaua la masina
cum se scrie an engleza ,,buna dragalasule”
cum e corect da-mi trimitei sau sa-mi trimite-ti
cum se scrie arond pt logare
cand se scrie intotdeauna corect
cum se scrie cu cratima pe tastatura
cum se scrie simpatico
cum scri la tastatura cu cifre romane
gramatica diacritici invata
cum se scrie coaie sau coae
se poate anula tastatura de la laptop
este adevarat ca in dex apare succesuri in loc de succes
imagini panarame
cum e corect nu ma face sa nu dorm sau nu ma fa sa nu dorm
cum se face arond pe tastatura de leptop emachines
cum se scrie corect o cerere catre director- dex
cum scriu romana pe facebook?

Etichete:

2 răspunsuri to “Aţi căutat, nu vă răspundem. 152”

  1. Iulia Says:

    He he he 🙂
    Îmi place la nebunie cum e perceput Google de unii, ca un fel de zeu omniscient, care funcționează pe sistemul: ”Sesam, deschide-te!”
    Excelent.
    N-am știut însă că @ e așa un mister pentru atât de multă lume… Pfu…

  2. nikuelektriku Says:

    scuzatzi de inoportunarea (si perseverentza) offtopica, da’ am nevoie d’o consigliere matrimoniala (e vorba d’o persoana apropiata mie – si care risca – din diverse motive pe care n’o sa le dezvolt aici – sa intre in spirala „piatra din casa”).
    zona „ne” avantajaza (nu in ultimu’ rind) :

    Tara: Romania 

    Regiune: Bucuresti 

    Zona: camil ressu 

    Varsta: 29 

    ma numesc mihai sunt din bucuresti am 29 de ani 170m 67-68 kg saten grizonat ochi caprui despre mine sunt un baiat dragutel serios respectos fara vici necasatorit nu am copi nu am o situatie financiara buna doresc sa fac cunostinta cu o fata serioasa doar din bucuresti pentru o relatie sa fie cu o situatie bunicica financiara sa nu depaseasca analtimea de 166-167m sa fie o persoana de treaba cu bun simt sa nu aiba atitudini de bagabonteala pentru mai multe detali contactati nr meu de telefon 0731079895 nu raspund la bipuri mesaje acest anunt este valabil doar persoanelor din bucuresti interesate de asi gasi jumatatea

Lasă un răspuns

