Mămica III

Azi i-am explicat cum să schimbe cartuşul imprimantei. Categoria „bravo, vezi că poţi şi singur?”.

Etichete:

4 Răspunsuri to “Mămica III”

  1. Marco Polo Says:

    „Les bons comptes font les bons amis.”
    Acum, la modul serios : am cunoscut oameni timizi, stangaci dar apti in job-ul lor.Unii veniti din fund de provincie.Am multe rude printre si nu mi-e rusine.Nu le-a aratat nimeni cum trebuie facut.Sub zambete ironice, au prins a se descurca „furand” din…moravuri-naravuri.
    Salut pe cei care au rabdare cu ei!

  2. diacritica Says:

    Nu-i provincial şi nici la primul job.
    Are 35+ şi diverse experienţe de lucru în spate.

  3. Marco Polo Says:

    Desigur, noi putem face multe aprecieri subiective…O colega imi spunea : „Noroc ca nu suntem siamezi.Altfel, lumea ar fi tare monotona….anosta…”
    Baiatul invioreaza tabloul, si largeste „paleta” …”Comediei umane”…Cica pe om trebuie sa-l luam asa cum e.Dar nu-l vom ajuta la infinit! Ii aratam O DATA si gata! Avem rabdare si bunavointa, dar care nu trebuie speculate de …”beneficiar”….

  4. divagaţii Says:

    Draga Diacritica, eu te inteleg pefect. Este tipul (in sens tipologic) care nu stie sa stranga un surub, nu stie care-i treaba cu sita prin care trece apa de la robinete, nu gaseste nimic, nimic sigur prin birou, nu poate schimba un bec/neon. Nici unul dintre aceste lucruri nu sunt treaba lui, intotdeauna au fost treaba altora.

Comentariile sunt închise.


