Mămica IV

– Diacritica, scuză-mă că te deranjez, da’ de ieri, de când am schimbat cartuşul, scoate numai pagini albe.

– Păi, şi eu ce să fac? Când te tu uiţi tu, aşa, la mine, îţi pare că-s pricepută la de-astea?! [Amicul aciddu, aici de faţă, poate depune mărturie că nu-s, da’ deloc.]

Mă duc, scot cartuşul, îi scot „capacul”, îl pun la loc (pe cartuş).
Minune! Tipăreşte.

– Uaaa… îţi fac cinste cu o ciocolată mâine!

(Vina mea, da. Ieri nu m-am gândit să-i zic să scoată „capacul”.)

Etichete:

7 răspunsuri to “Mămica IV”

  1. Marco Polo Says:

    Parc-am intuit, mai zilele trecute, ca Dna Diacritica va avea „Ultimul cartus” iar baiatul va fi cu…foile albe (se va citi „Cu mainile curate”!) Q.E.D. ! 🙂

  2. diacritica Says:

    Ce mă uimeşte pe mine e că poţi s-ajungi la 35 de ani fără să fi schimbat vreodată un cartuş de imprimantă, nici măcar al imprimantei de acasă. C-aşa pare.

  3. Cristina Says:

    Mai uimitor e ca respectivul inca n-au auzit de Google. Sau n-are internet la birou?

  4. fina Says:

    nasa, nici io n-am schimbat – ca nu am avut imprimanta acasa. nu ca asta ar fi o scuza, ca scrie atat pe cartus cat si ep imprimanta ce sa faci.

    insa mi s-a intamplat sa depanez imprimanta de birou de nenumarate ori, urmand instructiunile de pe dansa – asta ma uluieste, ca omului nu i s-a mai intamplat pana acum.

  5. aciddu Says:

    aciddu depune mărturie, da. 🙂
    da’ tot aciddu zice că e cazul să iei niște măsuri. de exemplu:
    – pot să folosesc telefonu’ ăsta pe strada străzilor?
    – sigur că da
    -…n-a mers
    – ciudat, la mine a mers. sau poate era alt telefon… nu mă pricep foarte bine la telefoane.

  6. Ana Colut Says:

    @accidu: eu l-aş îndemna să reclame disfuncţionalitatea la operatorul de telefonie şi chiar să ameninţe cu OPC-ul.

  7. F.M. Says:

    Dacă nu miroase a transpiraţie şi a zacuscă, mai ai răbdare cu el! 😀

Comentariile sunt închise.


