Acrituri

Băi, nu mai pot, mi s-a acrit de Pătrăţelul periodic care ştie mai bine decât mine cum ar trebui să-mi fac eu blogul (şi ţine să-mi spună chestia asta pe litere, deşi nu l-am întrebat), se ceartă cu DOOM-ul & Gramatica Academiei pe blogul meu (există rubrică specială la Institutul de Lingvistică) şi care ştie din principiu că nu e în regulă, atâta doar că a) nu ştie regula, b) stâlceşte logica (din „a crea se conjugă ca a lucra” nu rezultă nicicum că a sublinia se conjugă ca a lucra; premisa „verbele care aparţin aceleiaşi conjugări se conjugă la fel” e falsă).

Că Pătrăţelul tufă mă ia cu „e zii, cine eşti tu să zici că e zi?„, treacă, meargă (are dreptate omu’, n-am pus bibliografie). Da’ când ăluia care, altminteri, contestă DOOM & Gramatica Academiei tre’ să-i desenez regulile de formare a indicativului prezent pentru verbele de conjugarea I, mie-mi vine (tot mai des) să-mi fac blog de reţete sau de fustiţe sau mai bine de citate din Paler & Puric.

Mi s-a acrit de deştepţii care dau pe-afară, întotdeauna pe blogul altuia.

Etichete:

2 Răspunsuri to “Acrituri”

  1. Blegoo Says:

    Ei… hai nu te enerva. Are și Pătrățel rostu’ lui pă lumea asta…

  2. diacritica Says:

    Nu mă nervez. Mi s-a acrit, atât. O fi de la căldură.

Comentariile sunt închise.


