Marius Oncu, lasă-ne!

Am zis că-i vreo poantă, c-a scris careva vreun panou, afiş, imel. Dar nu. Poanta e că dl Marius Oncu e ziarist. La Mediafax.

Ziarul Financiar

(De la amicu’ Jan. Mulţumim!)

Etichete: , ,

6 răspunsuri to “Marius Oncu, lasă-ne!”

  1. Marco Polo Says:

    Observam ca deja s-a remediat.Repede ca o pana de curent.E ca atunci cand te bucuri ca vine curentul ! Eu cred ca pana de ortografie „s-a observat din…tribune” , vorba lui Caragiu….Daca autorul isi recunoaste greseala, atunci aceasta, cica, este pe jumatate …iertata….Pana la proba contrara cand….i se va ierta si atunci.

  2. Anda Says:

    S-a remediat doar titlul, nu de alta dar „O strategie de a creşte profitul prin oprirea campaniilor nepopulare de discount a condus la un număr maimic de cumpărători”

  3. Marius Says:

    Stii care este poanta? Ca nu dl Marius Oncu a pus titlul asa. Articolul aparut pe fluxul Mediafax avea titlul: „Directorul grupului german Praktiker a demisionat; acţiunile au crescut cu 9% după anunţ” si a fost preluat de mai multe publicatii. De greseala „maimic” sunt vinovat.
    Dau o cautare dupa un an pe Goagal si ma gasesc in ipostaza asta.

    Ai facut o greseala. Destul de mare din perspectiva mea. Sa vedem ce vei face cand trebuie sa-ti admiti propriile erori.

  4. diacritica Says:

    Scurtă lecţie de PR pentru ziaristul român.

  5. Marius Says:

    (Doar pentru „diacritica”. Nu am gasit alt mod de comunicare pe blog. O fi vina mea)
    Interesanta „Lectia”.

    Un articol este preluat si i se adauga ceva gresit, fara legatura cu mine sau redactia mea (de agentie), iar eu trebuie sa accept.
    Din Lectie:
    <>
    Nu puteam spune asa ceva. Nu puteam rectifica eu.
    Nu sunteti un cititor obisnuit.
    Daca tot vorbim de iesiri elegante doamna/domnule diacritica, pe blogul acesta eu sunt cititorul. As fi preferat un raspuns in genul celor pe care le predati. Nu o lectie despre dreptatea blogului in orice situatie.

  6. diacritica Says:

    Domnu’ Oncu, tălică chiar n-aţi priceputără nimic.
    Mergi în pace.

Lasă un răspuns

