Vreau vacanţă

!

Etichete:

5 Răspunsuri to “Vreau vacanţă”

  1. vlad Says:

    +1

  2. Marco Polo Says:

    „Fiat vacantia, et pereat mundus !” 🙂

  3. F.M. Says:

    Eu mai am o lună cântărită bine (adică săptămâna asta e precum cartoful ăla pe care ţi-l pune în plus, peste chil, când cumperi din piaţă), iar de luni voi avea o lună cântărită ca la supermarket, adică la fix.
    Mă întreba cineva dacă am ştire de vreo programă nouă. I-am spus că Agatha Christie nu scrie programe. Auzi! Să ai vacanţă şi să faci lecţii!
    No, ce zici: îţi dau cartoful de la mine? 😀

  4. Mihai Bota Says:

    cu bani de la buget? slabe sanse. 😀

  5. Rudolph Aspirant Says:

    Eu am avut vacanta, 3 saptamani, a plouat tot timpul. Mai am doua saptamani de luat pana la sfarsitul anului, dar efectiv nu am nici un chef sa ma duc nicaieri. Poate ca ar trebui sa ma incumet sa ma duc pe Svalbard cu vasul MS Fram…dar pentru asa ceva trebuie sa-mi iau haine ca lumea !

    http://www.hurtigruten.com/Norway/

Comentariile sunt închise.


