Stai în banca ta!

Îmi fu de curând adus la cunoştinţă refrenul bine-cunoscut mi-am lămurit oareşicâteva nelinişti ortografice la diacritica, da’ prea-i cu nasu’ pe sus, ar trebui să fie cu nasu’ mai pe jos.

Ceea ce mi-a adus aminte de-o chestie pe care de când cu blogul ăsta şi cu reacţiile generate de dumneasa mi-o amintesc periodic. Anu-ntâi, seminar de lefeceu, ceva, cu Eta – intru (la E8, pentru cunoscători), m-aşez unde-mi vine, hop şi două mândre „Auzi, tu crezi că dacă eşti cea mai tare poţi să te aşezi pe locurile noastre?!”. (*)

Fii deşteaptă, suficient cât să mă luminezi dacă am nevoie, da’ stai în banca ta.

În rest, copii, bine că trăieşte Stephen Hawking; noi, în caz de ceva, ne vedem la Trei Papuci.

(*) De-atuncea-ncolo în sala aia m-am aşezat în ultima bancă, pe care n-o revendica nimeni, şi unde m-a pufnit râsu’ tare rău odată şi m-a poftit Eta să zic de ce râd aşa şi-am zis că din cauză de banc şi cică zi-ne bancu’ şi l-am zis – Ce-i mic, negru şi bate la uşă? – Viitorul. – carele la 19 ani mă făcea să râd, da’ acuma nu mă mai.)

Etichete:

12 răspunsuri to “Stai în banca ta!”

  1. Iulia Says:

    E strict problema lor. Părerea mea…
    Și-a mândrelor, și-a deontologilor. Știu că abuzez de cuvântul ăsta, da-i bun.
    Și încă ceva: un prieten de-al meu are-o vorbă: „a nu da cu seama”. Dom’le, dacă omul nu dă cu seama, n-ai ce-i face. Să fie el sănătos, și noi pe lângă el.
    Zi bună.

  2. soul_sing Says:

    +1 Iulia bine ai grăit 😛

  3. soul_sing Says:

    „Tehnica” asta cu +1 s-a adoptat de pe internet, la firma mea comunicam mult pe un forum si daca sunt deacord/sau nu cu o propunere scriem la comentariu +1/-1 …
    Se fac operatiile aritmetice si se implementeaza

  4. soul_sing Says:

    sunt=suntem…nu ma corecta am vazut…

  5. Fleur Says:

    Ți-au zis-o mulți și p’acilea, da’ nu te-nveți minte. 🙂
    În rest… vacanță plăcută la Trei Papuci! (Frumoase fotografii!)

  6. Marco Polo Says:

    @diacritica: Legat de ce spune Fleur la urma :
    De zile in sir ma tot uit la o poza din „Pozaice”-Uncategorized-„In brate” si nu ma mai satur privind-o….Pentru mine e plina de semnificatii si de un realism netrucat pe care dibaciul fotograf l-a surprins la fix.Imaginea vorbeste de la sine si am scos-o deoparte, sa o sorb cu nesat….
    Cred ca trebuie pus un spatiu de comentat si la „Pozaice”, la fiecare poza sau grup de poze postate…..Vacanta placuta si briza prietenoasa! 🙂

  7. Luminita Says:

    Dacă a fi cu nasu’ pe sus = a avea conştiinţa propriei valori, aşa să fii, aşa să rămîi, nimic mai falimentar decît a nu te valoriza tu pe tine, te, t- .
    Vacanţă plăcută!

  8. diacritica Says:

    @Marco Polo, a fost loc de comentat, s-a trezit unu’ să-mi explice la fiecare poză cum ar fi trebuit de fapt să fotografiez (și nu era Cellinux), așa că am închis comentariile cu totu’, să rămân în nepriceperea mea. 🙂

  9. Marco Polo Says:

    @diacritica:
    Bine-bine, fara comentarii, dar cu postari de poze de pe unde va mai poarta pasii! Fatza de pozele de salon foto, instantaneele sunt cele mai veridice pt.ca in ele intra si ceva din trairea de moment sau din starea de spirit autentica si neprelucrata a autorului pozei.Va rugam sa ne aduceti noutati, sub forma de imagini, din „recolta vara-toamna” ! À votre manière ! 🙂

  10. diacritica Says:

    Nu mai am aparat. Al meu șchiopătează, că s-a umplut de praf de Sahara, că a umblat cu Paul la MdS. Ca să-l „scutur” cred că costă cât a costat aparatul. Cum un pic de noroc, primim curând aparatul lu’ fratele nostru, Sam.

  11. Costea Says:

    Viitorul este mic, din ardeal şi îşi pune tocuri să pară mai înalt.

  12. Marco Polo Says:

    Din poetul nostru national :
    „Viitor de aur tara noastra are (=sigur e vorba de afacerea „Rosia Montana” !)
    Si prevad prin secoli a ei inaltare.” (=Ar fi bine ca inaltarea sa nu fie doar pe….tocuri.Care pot fi si de „dama”!Ehei, cand or ajunge „damele” chiar si prim-ministri….atunci sa te tii, nene !)

Comentariile sunt închise.


