Internship 2

Angajez moca şi la negru făcător de exemple ortografice. Copywriter, na.
Că mie mi-au ieşit peri albi.

😀

Etichete:

31 Răspunsuri to “Internship 2”

  1. kousteeka Says:

    Moca e cafeaua, nu? 😀

  2. diacritica Says:

    Nu, nici măcar cafeaua nu-i moca. 🙂

  3. :.. Says:

    Pînă la urmă o să faci şi-o etichetă Spaime ortografice. 🙂
    Mă angajezi cu un sfert de normă?

  4. valeria Says:

    :))))))))))) merje si fara

  5. Chiulica Says:

    Cerinte? 🙂

  6. geefo Says:

    Unde? 🙂

  7. Marco Polo Says:

    „….făcător de exemple ortografice.”
    După ce am citit, cu câteva postări în urmă, că : Lângă uşă, era agăţată gazeta de perete […],
    vin acum şi întreb : acel moca-angajat trebuie sa facă exemple ortografice (ca la fostele gazete de perete) de tip AŞA DA sau de tip AŞA NU (adica NU FACEŢI CA EI) ? 🙂

  8. dragosdmDragos Says:

    Nasol daca ti-au iesit peri albi.Boala grea ortografia asta 🙂

  9. .:. Says:

    Cred că eu sunt cel mai serios. Am acceptat din prima. Ceilalţi fac nazuri.
    Hai, te rog, te rog… 🙂

    P.S. Vreau să mă angajez cumva la limba romînă, chiar şi la măturat pe jos.
    Io spus la tine clar, cu nu înţeles tu?

    Helmut

  10. diacritica Says:

    @Dragos, mie-mi zici…
    @Marco Polo: de tip AŞA DA şi de tip AŞA NU. 🙂
    @geefo: home based.
    @:.., numa’ dacă accepţi moca. 🙂

  11. .:. Says:

    @diacritica de la @Helmut
    accept

  12. George Says:

    Pai mai bine te lasi de blog. Sincer mi se pare un loc de pierdut timpul, google m-a bagat aici dar expunerile sunt prea amestecate si fara ordine. Si eu am fost cu gramatica la slefuit, mai ales de la cate palme luam la scoala. Cand am vazut cum se scria prin anii ’30 si un pic dupa, m-am lasat pagubas. Unii chiar se plictisesc si schimba regulile, ca sa para importanti, la fel cum se schimba si numele la strazi ( $#@$%#-@% la primari, etc). Asa ca m-am lasat de sportul asta. Totusi dezacordurile ma streseaza si pe mine.

  13. diacritica Says:

    google m-a bagat aici

    Sper că n-ai nevoie de google ca să ieşi de aici.

  14. diacritica Says:

    @Helmut de la @diacritica: mă străduiesc să fac cărticia aia de ortografie de care zic de doi ani şi mi-au ieşit peri albi inventând exemple, şi toate-mi ies cretine.

  15. Marco Polo Says:

    @diacritica:
    Nu, exemplele nu pot fi cretine atâta timp cât ele se adresează unor beneficiari-target mai puţin favorizaţi de soartă (chiar neajutoraţi şi acum aflaţi la ananghie că mai vin si nişte examene, testări,etc…) care le asteaptă cu gura larg căscată ca să le pice….moca „mura nella gula”…Exemplele sunt oricând binevenite chiar daca sunt la nivelul „Anei care are mere” 🙂 (Caz mai fericit decât cel al Anei lui Manole.)

  16. Marco Polo Says:

    11 – 15 august: GAUDEAMUS Mamaia, ediţia a III-a, în incinta unui pavilion expoziţional mobil amplasat pe Faleza Mamaia. http://www.gaudeamus.ro/ro/caravana/
    (Ştire de la Radio Constanţa pe FM) 🙂

  17. diacritica Says:

    Hehe, cine merge tocma-n Mamaia?…

  18. :.. Says:

    Aştept prima temă.

  19. Marco Polo Says:

    Dl Radu M. (adică Radu „O Mie”, cu cifre romane …”tomitane”) care se va duce sa vază câţi aşi îi mai pot furniza în mânecă acele cărţi! 🙂

  20. Jiminy Says:

    Mă bate gândul că o să ai de unde-alege, dar dacă-ţi mai trebuie un suflet de negrişor, dă temă şi mă străduiesc şi eu.

  21. Marco Polo Says:

    Da’ p’asta o ştiaţi ? „Târg de carte la nisip” :

    http://www.radiovacanta.ro/targ_de_carte_carte_la_nisipla_mangalia-266

  22. diacritica Says:

    @b0se: cine-i la feminin?

  23. .:. Says:

    @diacritica de la @Helmut
    dacă tu nu te grăbeşti, eu mă grăbesc. hai dă-mi de lucru, sunt negrul tău.

  24. diacritica Says:

    Helmut, pot să-ţi scriu pe adresa asta de mail?

  25. .:. Says:

    da

  26. geefo Says:

    Ma refeream la perii albi.

  27. deaceea Says:

    Şi eu, şi eu !
    M-am săturat de greşeli, virgule prost plasate, fraze din care nu se înţelege nimic…

  28. deaceea Says:

    Pe adresa de mail, desigur.

  29. F.M. Says:

    Sper să nu mă bag la un bolovan prea mare (că am probleme cu lombosciatica), dar, dacă pot, ajut şi eu. La muncă, tovarăşi!

  30. Irina Iosef Says:

    Voi contribui si eu, sper sa „mi se si arate” in curand ceva exemple de analizat si trimis, de obicei abunda. Adicatelea, e pe bune ca ne doresti colaborarea sau e doar o vorba-n vant?

  31. diacritica Says:

    Lucrez (sau ar trebui să) la o cărticică pe temă, la ea mă refeream. Chestii de genul aceaşi / aceeaşi / aceiaşi, greşelile curente. Și m-am exasperat compunând exemple. Da’ nu mi se pare fair să mi le compuneţi voi. 🙂

    Pentru blog poţi să trimiţi oricând, vezi că-n meniul din dreapta e şi adresa de mail.

Comentariile sunt închise.


