Mai mă mai iubeşti?

Bre copii, „mai”-ul ăla şade pe lângă verb, imediat lângă dânsul, dacă nu mă-nşel:

El o mai iubeşte pe ea. Ea mai iubeşte şi pe alţii. El nu a mai iubit pe nimeni înainte. Ea i-a mai iubit şi pe Costel şi pe Ionel. Mă mai iubeşte şi pe mine? Da, încă te mai iubeşte, e iubăreaţă foc.

Etichete:

11 răspunsuri to “Mai mă mai iubeşti?”

  1. Blegoo Says:

    Diacritico… io te iubesc!

  2. F.M. Says:

    Dacă Pătrăţel ar folosi un substantiv în loc de pronume, ar înţelege că „mai-ul” nu are ce căuta decât lângă verb, aşa cum spui şi tu.
    Prăjitură mai vrei?
    Mai vrei prăjitură?
    Nu poţi spune „Mai prăjitură vrei?” şi nici „Vrei mai prăjitură?”.

    Sau, poate, Pătrăţel a rămas cu gândul la Cătălina, care „mai nu vrea, mai se lasă”, fără să înţeleagă deosebirea faţă de „nu mai vrea”.

  3. diacritica Says:

    Şi io pe tine, Blegoole!

  4. jonelip Says:

    Cand o sa ma intrebe sotul: „ma mai iubesti?” eu o sa ii raspund: „no referring link!!!!”

  5. F.M. Says:

    Nuuu! Asta să-i răspunzi când întreabă „Mai mă iubeşti?”.

  6. Ella Says:

    Un pic pe lângă subiect (sau off topic, nah), dar am găsit un exemplu de „aşa nu!” în articulul următor (strict din punct de vedere al limbii, nu mă pronunţ asupra conţinutului). S-o fi grăbit autorul, dar chiar aşa?
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-9358633-dece-preteaza-germania-datorii-fata-cei-mai-saraci.htm

  7. Recomandări de seară: unde mănâncă Metalista » Daily Cotcodac Says:

    […] mai ma iubesti”. Asta fiindcă Daily Cotcodac are cei mai deştepţi cititori din blogosferă, la Diacritica au ajuns unii cu dilema „mai mă mai […]

  8. Rudolph Aspirant Says:

    P.S. Daca nu imi apare aici comentariul, am postat clipul pe blogul meu BUFARR sub un titlu-dedicatie pt. Aleksander si pt. cititorii blogului Diacritica. (Clip-ul e chiar misto, iar cine e Aleksander e secret, si nu conteaza pt. cititorii blogului Diacritica.)(blogul ala cu postul-dedicatie respectiv mentionat trebuie sa-l cautati pe Google ca aici sub semnatura imi apare un alt blog !)

  9. diacritica Says:

    Rudolphr, de-acu’ regula pentru tine e că din ce scrii public numa’ primele 2 rânduri pe care le văd io aicea.

  10. Rudolph Aspirant Says:

    Videoclipul dedicatie pt. Aleksander si cititorii Diacriticii e aici:
    http://eucraciun.blogspot.com/2011/08/for-vennen-min-aleksander-og-diacritica.html

  11. mike Says:

    mãi oameni buni!
    stiu ca e veche dar mi-o traznit acuma prin cap:
    mai (boule), ma mai iubesti?
    in cazul ala e corect, doar ca lipseste virgula

Comentariile sunt închise.


