Despre prestanţă

Andreea Catrina, joy

Eu credeam că în pat prestanţa domnilor vine de la pijamaua cu dungi şi cu revere şi cu buzunar la piept.

Etichete: ,

8 răspunsuri to “Despre prestanţă”

  1. Iulia Musat Says:

    :)) Da’ a ieşit coaptă!

  2. neagrigore Says:

    mîine, poimîine aflăm că există o legătură şi între numărul de cărţi citite şi calitatea jurnalismului în România … este foarte posibil, vă zic.

  3. Marco Polo Says:

    Dacă zicea „prestaţie”, aducea a….Cooperativa meşteşugărească „Prestarea” sau…”Prestaţia”. Termenul „prestanţă” presupune în mintea noastră existenţa unui summum de factori, aşadar ceva mai complex, mai misterios, cu descoperirea surprizei chiar la faţa locului….Poate fi asimilat chiar cu un cec în alb…. 🙂

  4. Rudolph Aspirant Says:

    Pai una e libido-ul (interesul pt. sex), si alta e capacitatea de a mentine erectia, deci de a presta ! Chiar am dat google din curiozitate si am vazut ca inca exista confuzie destul de raspandita intre astea doua.

  5. Rudolph Aspirant Says:

    Daca liste de substante si mancaruri afrodisiace exista pe net, in jurnale, si alte documente asemanatoare in abundenta inca din antichitate, am observat ca liste de substante anafrodisiace, (care sa SCADA interesul pt. sex), nu sunt la fel de usor de gasit, asa ca uite, pt. cei/cele eventual interesati/e, un blog cu informatii recente despre mancaruri anafrodisiace: http://foodiegossip.blogspot.com/2011/02/anti-valentines-day-food-avoid-sex-by.html

  6. Rodica Says:

    Nu fiţi răi…signorina are dreptate!Într-un fel îi stă omului cu varza la vintre şi altfel cu seleniul din cârnat!Nu?Deja mi-am făcut o imagine…..Mă duc să fac desenul şi să o încurajez pe Catrina….

  7. divagaţii Says:

    Aleg oricând masculul cu prestanţă
    ce poate ridica chiar orice zdreanţă
    la rang de redingotă cu sclipici
    şi orice T-shirt la rang de cămeşă cu arnici.
    Aleg prezenţa lui exobitantă
    machistă şi uşor flatantă
    prestaţiilor erotice frecvente.
    reale, emoţionante, consistente.

    Ana Catrinţa – Sorrow

  8. Rodica Says:

    Mă gândeam eu!

Lasă un răspuns

