Ziarişti olimpici

Titlu:
Olimpică şi cu pretenţii la studii în Germania, respinsă a doua oară la Bac

Conţinut:
am luat locul trei la olimpiada de la franceză în clasa a XII-a, la faza locală.

Îhî.
Iar eu am luat locu’ 3 la olimpiada de caligrafie în clasa a III-a, la faza locală. „Olimpică” o să scriu de-acu-ncolo în CV!

(Loredana Fîciu, Adevărul)

Etichete: , ,

6 Răspunsuri to “Ziarişti olimpici”

  1. O întrebare Says:

    @offtopic
    Dl. Florin Negruțiu are un articol în gândul „Bacalaureat: trei subiecte care nu se pot rezolva” .
    Și recunosc că mă deranjeaza subiectul doi din articolul dumnealui.
    Spune dânsul – prin vocea unui „şcolar de-a cincea” – cum că „poate fi posibil” e pleonasm. Însă mia, posiblitatea unei posiblități mi se pare perfectă valabilă. Pare-mi-se că Sartre vorbește undeva de asemenea recurențe în limbaj – asta pentru a-mi aduce gașca să mi acopere spatele .
    Deci, carevasăzică, a fi sau a nu fi pleonasm ?

  2. diacritica Says:

    Habar n-am.
    Cre’ că nu neapărat.
    Mă gândesc că-i o diferenţă între ceva ce e posibil în momentul ăsta, în condiţiile astea, şi ceva ce ar putea fi posibil (sau nu) în alte condiţii. O posibilitate existentă şi o posibilitate potenţială. Sau ceva de genu’. habar n-am.

  3. v Says:

    e ca tentativa de atentat. doar pare pleonasm.

  4. Rudolph Aspirant Says:

    Si eu am participat la Olimpiada de Chimie in cls. a IX-a si am trecut de prima faza (pe sector), insa m-am impotmolit la faza pe Bucuresti. Habar nu am nici cum am trecut de prima faza deoarece eu Chimia nu am inteles-o niciodata la fel de bine ca Fizica. Dar ca sa mergi la Olimpiada la Fizica trebuia sa stii Matematica…si eu nici pe asta n-am inteles-o prea bine, mai ales daca era nevoie sa demonstrezi ceva. Spre surprinderea mea, am luat note excelente la Bacalaureat, mai mari decat orice medie obtinuta vreodata de mine pe tot parcursul liceului ! Adica am luat chiar 10 la Matematica, ceea ce si acum mi se pare o absurditate ! Dar asta era mai demult, mai mult de 10 ani in urma, cand Bac-ul era, dupa cum se povesteste, f. usor. Mie mi-a parut rau cand am citit un alt articol al d-nei Ficiu in ziarul ala in care ne spunea ca un director de la o scoala din Bustuchin a fost demis din cauza rezultatelor slabe la Bacalaureat (toti elevii picati in prima sesiune si doar 3 reusiti la a doua). Asta, pt. mine personal, inseamna ca examenul nu este calibrat corect la nivelul elevilor (acum 10 ani era subcalibrat, iar acum este supracalibrat).

  5. diacritica Says:

    Examenul tre’ să fie examen, indiferent de nivelul elevilor, atâta vreme cât nu vorbim de învăţământ pentru copii cu nevoi speciale.
    Şi nu li se cere marea cu sarea, li se cere doar să se ostenească să-nveţe. Şi se poate. Vezi aici. Dacă citeşti de 2 ori materia pentru bac, iei 7 fără probleme, bilivmi.

  6. fina Says:

    Pai si io am fost a doua pe judet la engleza in ultimul an de liceu si a treia la istorie pe judet intr-a noua… plus a saptea la geografie intr-a opta…

Comentariile sunt închise.


