Dară-mi-te, darămite, darmite

De la aceeaşi femeie isteaţă foc: dară-mi-te.

Copii, noi scriem darămite sau darmite, nu dară-mi-te, că nu mi te dară nimeni.

(DOOM2)

Etichete: ,

15 Răspunsuri to “Dară-mi-te, darămite, darmite”

  1. fimeea femeia isteaţă foc Says:

    Multumim inca o data

  2. diacritica Says:

    Să creşti mare.

  3. Fleur Says:

    Câtă eleganță să-ți recunoști greșelile! Nu vezi în fiecare zi așa ceva. Chapeau, smart woman!

  4. dictaturajustitiei Says:

    Mulțumesc ! Mie îmi place să-l mai folosesc.

  5. esorin Says:

    i-mi plake blogul asta a-l tau pt k pot sa invat romana .multumesc am dat clik pe subscribe pt a-te urmari kand mai skrii alte articole interesante o zi buna s-a ai

  6. Stefan Says:

    O intrebare. Formula corecta este:

    1. mergem cu totii
    sau
    2. mergem cu toti

    Nu am avut ocazia sa folosesc niciuna dintre forme, insa desi prima varianta (cea articulata) este mai populara, inclin spre a doua.

    Diacritica ce crede ? Dar cu macar o propozitie argumentativa, daca se poate. Multumesc.

  7. diacritica Says:

    inclin spre a doua.

    De ce?

    cu macar o propozitie argumentativa

    Ce-i aceea „propoziţie argumentativă”? Diacritica a auzit de argument (care de multe ori se întinde pe mai multe propoziţii, adesea pe mai multe fraze) şi de text argumentativ. De propoziţie argumentativă încă nu, da’ o fi pen’ c-a terminat şcoala demult.

  8. gfd Says:

    adevaru’ e ca… mureai daca-i raspundeai frumos omului. da’ na. fiecare cu ce-l doare.

  9. diacritica Says:

    Sănătate şi vîrtute.

  10. Stefan Says:

    Stim ce e un text argumentativ, dar nu putem intui ce este o propozitie argumentativa, Diacritica ?
    text/propozitie = intreg/parte, ar fi o explicatie, din topor.

    Nu conteaza cand a terminat Diacritica liceul, insa, aparent, conteaza ca nu a frecventat cursuri universitare care sa ii dezvolte bagajul conceptual.
    Propozitie nu este numai acea unitate sintactica despre care a invatat la limba si literatura romana.
    O propozitie argumentativa mai poate fi o sinteza, o esentializare a unei perspective, caracterizata prin simplitatea formei si complexitatea fondului.
    Venind in ajutor cu o deconceptualizare, pot reformula: solicitam o justificare succinta pentru alegerea oricarei variante, de natura sa ma convinga de validitatea ei. Succinta, pentru ca sunt empatic fata de travaliul redactorului si nu vreau sa-l inoportunez cerand o „fraza”.

    Sa inteleg ca Diacritica recurge la metoda socratica pentru ca nu stie sa raspunda la intrebare ?

  11. diacritica Says:

    solicitam o justificare succinta pentru alegerea oricarei variante, de natura sa ma convinga de validitatea ei.

    Exact asta-ţi solicitam şi eu când te-am întrebat „de ce?”: o justificare succintă pentru varianta pe care singur zici că ai ales-o, de natură să ne convingă de validitatea ei. Asta fiind una dintre regulile de p-aci: ca să primeşti, cum ceri, consultanţă moca, mai întâi tre’ să-ţi exprimi părerea (ceea ce făcuşi) şi s-o argumentezi (ceea ce nu mai făcuşi, nici la cererea-mi expre; ceea ce nu te-mpiedică să baţi din picior).

    Da’ nu contează, e evident că eşti unul dintre cititorii mai deştepţi chiar decât ei înşişi, deci (după cum vedem noi cu ochiu’ liber, de altfel) ştii şi singur, n-ai nevoie de lămuririle mele.

    Sa inteleg ca Diacritica recurge la metoda socratica pentru ca nu stie sa raspunda la intrebare ?

    N-ai cum înţelege mai mult decât te lasă capu’. Dacă atâta înţelegi, va să zică că atâta te lasă capu’.

    Mergi în pace.

  12. Stefan Says:

    Diacritica ma confunda. Nu sunt „unul dintre cititorii (…)”. Am descoperit platforma recent si trebuie sa recunosc ca este inedita. In sensul in care nu am mai intalnit platforme de tipul „stiati ca:”, orientate catre invatarea de la vizitatori a elementelor unei arii de cunoastere cu care, cel putin, cocheteaza.Apăi, Diacritica sa se bucure de noile notiuni dobandite si sa cerceteze singura de ce am asociat, nu intamplator, raspunsul-intrebare „de ce?” cu metoda socratica, daca ii permite capu’, desigur.

  13. Stefan Says:

    Urari de bine, dar tot fara semnul exclamarii.

  14. v Says:

    bre lady di, da’ ai lipici la troli, parol!

  15. diacritica Says:

    Dîn prima (lună de blog), nu aşa…

Comentariile sunt închise.


