Cu rău de la lingurică

 

Da’ bulină ortografică n-aveţi? De-aia care să crească nivelul de ortografie, când creierul personal nu poate s-o producă la standardele în vigoare. Ca insulina, aşa. N-aveţi?

Copii, noi spunem şi scriem boli ale ficatului şi ale bilei, căci boala, una, e a bilei; bolile, de la două-ncolo, sunt ele, ale bilei.

De la Larix, prin amabilitatea amicului Marco Polo.

 

Etichete: , ,

11 răspunsuri to “Cu rău de la lingurică”

  1. Costea Says:

    Mai bine să fie mai puţine pentru că o să ni le bage ăştia la impozit. :))

  2. Rudolph Aspirant Says:

    Formidabil ! Deoarece mi s-a trezit curiozitatea chiar sa caut unde este faimoasa lingurica, mi-am dat seama ca eu efectiv pana acum confundasem zona linguricii cu zona furculitei sternale ! Zau ! Cine stie ce oi mai fi confundat eu pana acum din punct de vedere anatomic de mi-a afectat toata viata ?! Asa imi trebuie daca nu m-am straduit sa invat bine la limba romana in timpul scolarizarii obligatorii !

  3. diacritica Says:

    Păi furca pieptului e. Şi n-are treabă cu şcolarizarea obligatorie.

  4. Rudolph Aspirant Says:

    Nu, deoarece furca pieptului (lingurica) este sub stern, in zona epigastrica (a stomacului), iar furculita sternala este chiar deasupra sternului, la baza gatului ! (Sternul fiind osul pieptului, de care sunt prinse majoritatea coastelor, in afara de alea false nr. 8-12, care le includ si pe alea flotante sau plutitoare, nr. 11-12 ! Stiu ca tu probabil stii ce este sternul si ce sunt coastele, dar zic asta just in case ca s-or mai nimeri aiuriti ca mine pe aici si ca sa vezi ca chiar m-am documentat extensiv !)

    P.S. Unii oameni chiar au o pereche de coaste flotante in plus, sau le lipseste una din perechile de flotante. Care o fi fost coasta raspunzatoare de aparitia Evei si daca o fi fost una adevarata sau falsa, flotanta sau nu, nu am determinat inca.

  5. Rudolph Aspirant Says:

    Adica voiam sa zic nu am gasit inca pe Google sau pe Wikipedia, ca doar nu oi fi tocmai eu ala care sa determine o data si pt. totdeauna care o fi fost coasta Evei !

  6. diacritica Says:

    Deci tu n-ai văzut-o pe Draga Olteanu Matei în rolul ăla cu clondirul de mastică, că arată clar unde-i lingurica. (Parcă-n rolul ăla.)

  7. v Says:

    (io n-am înţeles niciodată, dacă pe eva a făcut-o dintr-o coastă a lui adam, cu coasta pereche ce-a făcut?)

  8. diacritica Says:

    Nimica, i-a rămas lu’ Adam o coastă-n plus. Ia caută-te, să vezi c-o găseşti. 🙂

  9. v Says:

    la mine sigur nu-i 😀

  10. diacritica Says:

    Deci de la tine a luat două coaste şi prin urmare a făcut două Eve. Sau una mai rotunjoară.

  11. v Says:

    nu, la mine sigur nu-i lipsă, voi să zic… :p

Comentariile sunt închise.


