Fecundări

Cum savuram eu azi Dilema (aia veche, da, care e deja online, da’ eu am dat bani pe ea, aşa să ştiţi, domnu’ Vasilescu şi domnu’ Patriciu!) asortată cu o salată de la SpringTimu’ din Unirea, îmi pică ochii pe (mă scuzaţi, domnu’ Dan C. Mihăilescu!)

…asociaţia „Ecumest”, cea care a fecundat nebănuit de multe repere intelectuale pe harta noastră artistică.

Mă scuzaţi, zic, da’ eu am râs. Am văzut deja cu ochii minţii cocoşu’ asociaţiei fecundând nişte repere. Că nici acu’, la 37 de ani, nu mă duce mintea mai mult decât într-a opta, când doamna Marinache (mică, rotundă, pe nişte tocuri cui uite-atâta, care obicinuia să-şi încheie lecţia cu „acestea sunt concluziile” şi făcea un gest, aşa, cu mâinile în faţa pieptului şi avea nişte concluzii de numa’!), când doamna Marinache, ziceam, ne spunea de Gânditorul de la Hamangia şi de nevastă-sa, simbol al fecundităţii, carele pe noi ne-a pufnit râsu’ (da, bine, aveam 14 ani, da’ pe vremea aia la televizor copiii se făceau după o pupătură cu foc, nu ca acu’…), carele doamna Marinache s-a enervat şi a zis „că numai la prostii vă stă mintea!”. Acu’ tot acolo, cum ziceam.

Bonus – poza cu Gânditorul şi cu nevastă-sa. Pot să vă spui că şi în ziua de azi femeile de Hamangia tot cam aşa arată. Ştiu eu cel puţin una, aici de faţă.

Etichete:

9 Răspunsuri to “Fecundări”

  1. diacritica Says:

    M-am gândit, cred că-mi schimb poza din profil, o pun pe nevasta Gânditorului, că-mi seamănă şi-i cu nasu’ pe sus, aşa…

  2. Marco Polo Says:

    Cred ca bietul Gânditor s-a luat cu mâinile de cap a disperare zicându-şi : „Ce dracu’ mă fac cu başoldina asta care mai e şi….”mândră” pe deasupra ?!” (De fapt, el nu a zis „drac”, pt.că ei doi erau … î.e.n. şi Dumnezeu nu era prea bine definit pe la Hamangia pt.ca să vorbim şi de ….”reversul” lui….) 🙂

  3. diacritica Says:

    Başoldină ca başoldină, da’ ui’ ce acră e, cre’ că de-aia s-a luat omu’ cu mâinile de cap. Şi cum ziceai că plătim rata, acu’ că ţi-ai beut salariul? Eh? Aud? Şi mi-a şi întârziat două săptămâni, p-ăsta mic cu ce-l creştem, dacă tu eşti aşa iresponsabil?!

  4. Fleur Says:

    Cunoaștem noi o Gânditoare „cu nasu’ pe sus, așa” :), care face tot felul de asociații spontane, pitorești, interesante… din te miri ce. Mulțumim pentru link și pentru poză. E fenomenală!

  5. Marco Polo Says:

    Se pot pune şi aceste replici în gura lor dar cred ca ea ar fi trebuit deja, pentru întărirea celor spuse, să înşface vreun retevei care să i-l arate ameninţător, sau vreun os de ….dinozaur….mai ştii ?! 🙂

  6. diacritica Says:

    Aia e faza 2. Acu’ doar îl toacă mărunt. 🙂

  7. Rudolph Aspirant Says:

    Eu la inceput credeam ca a scris chestia aia asa in gluma, mai ales ca era vorba de o organizatie numita, culmea, „E-cum-est”, si de aia chiar am dat click pe Dilema Veche. Cand i-am vazut poza d-lui Mihailescu, nu a mai fost nevoie sa citesc articolul, (desi pana la urma l-am citit, just in case), ca sa imi dau seama ca nu poate fi vorba de gluma, ci ca asociatia din mintea dansului era cat se poate de serioasa.

  8. Cârcotaşu Says:

    Alo, Alo! Lăsaţi-o-n pace pe nevasta lu’ Hamangia, veniţi la subect, că doară nu ea a ie „Ecumest”…

    … “Ecumest”, cea care a fecundat nebănuit de multe repere intelectuale pe harta noastră artistică.

  9. VictorCh Says:

    „Am văzut deja cu ochii minţii cocoşu’ asociaţiei fecundând nişte repere.”
    Da’ CE-ti veni sa bagi in toata „ciorba” asta si-un cocos? Ca-‘n text toata asociatia fecundeaza numitele repere – fara a ni se explica daca aceasta actiune este indeplinita „la gramada, toti pe unul”, sau – mai cinstit si mai civilizat – „unu la (pe) unu” – adica fiecare membru (Hm!) al asociatiei cu (pe) reperul sau.

Comentariile sunt închise.


