Vrei să fii soţia mea?

Aşa se scrie.

(De mult n-am mai citit ceva aşa de drăgălaş printre termenii de căutare…)

_______________________________

Fi? Fii? Când se scrie „fi” cu 2 i.

Etichete: , ,

8 Răspunsuri to “Vrei să fii soţia mea?”

  1. nikuelektriku Says:

    da’ unde’s stelutzele?

    ‘ntreb ca sa intru’n vorba, c’altfel mi’i (ii corect?) rusine sa multzamesc pentru „citarea” care o sa’mi asigure – iar! – daca nu se ‘ntimpla ceva neprevazut ‘ntre timp, un salt de citeva sute de locuri in zitlist!

    asta da „influentza”!

  2. Corson Says:

    diacritica, esti maritata?

  3. diacritica Says:

    Nu, nu m-a vrut nimeni. Din motive evidente pe acest blog.

  4. Corson Says:

    Vrei sa fii nefasta mea?

  5. zoologika Says:

    Cred ca partea delicata a intrebarii este forma lui „a vrea” si punctuatia de la final. Poti sa o spui asa, cu semnul intrebarii, si sa lasi loc de „nu”, sau poti sa zici „vreau sa fii sotia mea” ca sa nu-i lasi cale de intoarcere. 😀

  6. Corson Says:

    Delicat este sa-ti lasi cale de scapare. De cind e lumea lume si Prundu Birgaului, nu barbatul alege, ci FOMEIA.

    De asta, zic, e delicat sa-ti lasi iluzia caii de scapare. Daca ea chiar te vrea, esti ca si mort.

  7. negrea mihai Says:

    voia omu sa fie sigur sa nu strice tortul sau mesajul de pe cluj arena 🙂

  8. horiagarbea Says:

    Corect se zice: „Vrei să fii sosia mea?”
    Răspunsul este, evident: „Nu”
    Mai ales dacă întrebătorul e un tip expus (Stalin, Saddam etc.)

Comentariile sunt închise.


