I-uri

Primit document. Zice, printre altele:

in timpul manipulari ,transportului, depozitari,desfaceri si consumului
impotriva umiditati si lumini
managementul calitati

Nici un G-D d’ăsta nu l-a nimerit cu -ii.

Of.

Etichete:

6 Răspunsuri to “I-uri”

  1. armyuser Says:

    Apud I.L. Caragiale 😀

    Directoru prefecturi locale Raul Grigoraşcu insultat grav dumnezeu mami şi palme cafine central. Ameninţat moarte. Viaţa onorul nesigure. Rugăm anchetat urgent faptu.

  2. diacritica Says:

    Altminteri scrie noştri. Şi pluralul îl scrie corect. Numa’ cu G-D are o problemă.

  3. Adrian Says:

    Consecvenţa e o calitate. Uneori.

  4. Rudolph Aspirant Says:

    Am si eu o intrebare: cum se scrie corect contractia expresiei „fiul tau” care se pronunta „fi-tu” ?

    P.S. Scrisesem un post mai lung despre profesorii din Norvegia, dar vad ca mi-a disparut in neant cand am dat click. Daca este recuperabil, cred ca poate ar fi misto de postat, deoarece poate oferi un moment de schadenfreude profesorilor romani care mai posteaza sau citesc pe aici.

  5. diacritica Says:

    Am si eu o intrebare: cum se scrie corect contractia expresiei “fiul tau” care se pronunta “fi-tu” ?

    Oficial, „fii-tu” – care însă nu redă pronunţia „fi-tu”. Eu optez pentru scrierea „fi-tu”, că n-am auzit pe nimeni să pronunţe „fii-tu”.

  6. Rudolph Aspirant Says:

    Multumesc. Pe scurt, in postul despre profesori era vorba ca s-a masurat (serios) IQ-ul a 25 000 de reprezentanti ai generatiei actuale de profesori din Norvegia si s-a observat ca a scazut de la 7,2 la 6,3 (pe o scala de la 1 la 9) in ultimii 30 de ani, in totala opozitie cu trend-ul general de crestere a IQ-ului in epoca moderna. Ei sunt cam disperati din cauza scorurilor de la PISA care ii pun din ce in ce mai aproape de americani, (mai ales pe matematica si stiinte), decat de finlandezii constant triumfator situati pe locul 2, finlandezii fiind mai popular (des)considerati ca un fel de „moldoveni” ai Scandinaviei. Partidele de drepta propun baremuri mai dificile pt. intrarea in scolile pedagogice, care, in mod realist, ar cam risca sa elimine 50-75 % din studentii viitori profesori actuali, care si asa sunt prea putini fata de nevoi, din cauza salariilor mai mici decat media, nu cum erau acum 50 de ani, iar partidele de stanga ne indeamna sa nu uitam ca viata de elev este si ea stresanta, drept care propun ore de yoga pt. elevi la scoala.

Comentariile sunt închise.


