Când s-a născut Aura?

Calea Călăraşilor 96

(Copii, noi când scriem pe ziduri scriem ca atunci când scriem în caiet, adică corect. Adică s-a născut şi februarie.)

Etichete:

2 Răspunsuri to “Când s-a născut Aura?”

  1. Marco Polo Says:

    Jupân Dumitrache: (către Ipingescu) „Aşa e; asta meşterul Dincă binagiul mi-a făcut-o; a tencuit zidul de la poartă şi mi-a bătut numărul 6 d-a-ndoaselea; să-l pui mâine să mi-l întoarcă la loc, să nu mi se mai întâmple vreun conflict.”
    a. Spre deosebire de situaţiunea din piesă, nr.din poză, chiar dacă e pus cu susu-n jos, tot ăla rămâne…Chiar şi pentru „cetăţeanul turmentat”….
    b. Locatarii au atât lipsuri materiale cât şi de…esprimare. 🙂 Anunţul poate că e pus pentru cei ce vin cu recensământul şcolar, sanitar, asistenţă socială, sectorist,etc…şi parcă aduce cu vechiul banc cu Bulă : „Nu sunaţi! Ies eu din cinci în cinci minute!” 🙂

  2. Ana Says:

    Da, da, mi-ai adus aminte de o carte de-a Tiei Şerbănescu. „Jurnal”. Citează ea acolo o „scrijelitură” găsită pe stâlpul de lemn al unui foişor din Sinaia:

    „Aici am fututo pe Mariana până ce ia eşit oci din cap.”

    Zece ani au trecut de când am citit asta, dar n-o uit nici trezită de furtună.

    M-am tot gândit de ce nu e chip să scap de fraza asta. De curând, mi-am dat seama: când scrie „oci”, eu nu mă gândesc la ochi, aşa cum a dorit distinsul autor, ci la oceli. Îi vizalizez. Mici şi mulţi. 😉

Comentariile sunt închise.


