Dumnezeu e

Cu virgulă.

(Poză de Cosmin Bumbuţ. Semnalare de Ionuţ.)

Etichete:

15 Răspunsuri to “Dumnezeu e”

  1. Ovidiu Florin Bogdan Says:

    Presupus român tatuat de un alt presupus român.

  2. Ana Colut Says:

    Stâlcirea limbii precum şi a spinării.

  3. Iulia Says:

    Aș înnebuni.

  4. Șasă cai frumoși Says:

    e, cu mine sau e, ca mine? A doua e filozofică, prima-i tâmpă. Da´ amândouă-s veșnice!

  5. shwaitzer Says:

    pauză poetica, mă.. ce ştiţi voi!? :)) Alex Velea, fior de artist, ce să mai….

  6. Rudolph Aspirant Says:

    Nu stiu de ce, dar pe mine nu ma deranjeaza de loc aceasta greseala, ba mi se pare chiar de-a dreptul induiosatoare.

  7. Alex Says:

    E posibil ca interpretarea să fie cu dublu sens?
    Adică o manifestare și o întărire a credinței că Dumnezeu e (există), plus cu el?

  8. Turambar Says:

    Lasa-l pe Dumnezeu. Uite-l aici. Voi cu lingvistica voastra. Matematica, dom’le, matematica!

    http://turambarr.blogspot.com/2011/10/ce-se-intimpla-cind-te-holbezi-la.html

  9. Cârcotaşu Says:

    Da, da vezi ce tatuaj mişto?! :mrgreen:

  10. Rudolph Aspirant Says:

    Si eu m-am gandit cam la ce-a zis Alex, dar, nu stiu de ce, mi-a fost cam frica sa zic.

  11. nico Says:

    Cam la asta se ajunge in ziua de astazi!Vrem sa aratam cate de ”smecheri” suntem,insa nici nu stim sa scriem.

  12. Rudolph Aspirant Says:

    @nico: mie personal nu mi se pare ca modelul din poza si nici artistul tauator, si nici fotograful, de altfel, au avut cumva tendinta de a arata cat de „smecheri” sunt.

    Mie tatuajul mi se pare de tip profesionist expert, ba chiar artistic, facand abstractie de posibila greseala de virgula, (in legatura cu care inca nici nu s-a determinat clar aici pe Diacritica daca a fost o greseala sau nu), deci tatuatorul nu avea cum sa faca pe smecherul, ci doar isi exercita meseria, si, cel mult, voia sa-si faca reclama, dar asta nu inseamna ca voia sa faca pe „smecherul”.

    Modelul profesionist din poza mie mi se pare ca are o pozitie/poza chiar respectuoasa, (cu capul plecat, ochii lasati in jos, si muschii, desi proeminenti, relaxati), deci deloc sfidatoare de tipul unuia care ar avea de gand sa faca pe „smecherul”.

    Iar fotograful nici atat.

  13. copilul cu aroma de portocale Says:

    ..eu propun sa i se decupeze virgula de pe piele, eventual fara anestezie, pentru o adevarata si clara aducere-aminte a ortografiei. La recidiva, va fi decopertat si pus sa faca o cura de bai marine.

  14. diacritica Says:

    Da’ cu tatuatorul cum facem? Sau la el nu se pune, că el doar a executat comanda?

  15. Iulia Says:

    Ah, amintirile mă chinuiesc… La fostul meu job, șeful meu s-a supărat foarte tare odată fiindcă o greșeală gravă a trecut neobservată de prea multe perechi de ochi. În consecință, toată lumea implicată a fost admonestată.

    La momentul respectiv nu i-am dat dreptate. Consideram că fiecare trebuie să-și facă treaba și să răspundă de propriile sarcini, respectiv greșeli.

    Între timp, mi-am schimbat părerea. Șefu’ avea dreptate, până la urmă…

    Tatuatorul sigur n-are probleme de conștiință pe tema virgulei. Când nu te interesează scrisul corect, nu-ți faci probleme că nu scrii corect.

    Totuși, și prima dată când am văzut tatuajul ăsta, mi-am pus aceeași întrebare: oare la ce s-a gândit ?! Virgula aia nu pare a fi acolo din greșeală, e cam greu să tatuezi ceva „din greșeală”. Asta mă macină pe mine, de nu pot dormi noaptea 🙂

Comentariile sunt închise.


