Viziuni

Autobuzul 123. Calea Vitan. Ora 9. Dimineaţa.
Duduca corporate. Pantofi negri de satin, toc cui, în vârf pampon cu ştrasuri. Unghii luuungi şi false, cu solzişori de bronz sclipicios. Dă mărunt din buze şi cu unghiuţa unghioaia lucicoasă bronzulie urmăreşte textul pe-o cărticică cât podul palmei. Îmi ascut privirea mioapă: icosul 9, condacul XI.
Acatiste.

Fellini toată ziua, parol! (Nu ştiu de ce, da’ eu fix la Fellini m-am dus cu gândul.)

 

Etichete:

5 Răspunsuri to “Viziuni”

  1. Rudolph Aspirant Says:

    Fellini ? Doar din cauza de sclipiciuri si pantofi si carticica ? Te gandesti probabil la clovni, insa, dupa parerea mea, desi poate clovnii si in general unele din imaginile lui Fellini sunt suprarealiste, o domnisoara obisnuita cu sclipiciuri, pantofi ceva mai carnavalesti, si o carticica religioasa in mana in autobuz in Bucuresti, chiar si de Halloween, mie nu mi se pare ca atinge nivel de suprarealism Fellinian. Mie mi se pare banala, pentru Bucuresti, imaginea, un pic la fel ca cersetorii aia mici cu catelusi schiopi in brate din tramvaie, de altfel, care mie mi se par poate mai Fellinieni (neorealisti timpurii) decat domnisoara !

    De unde stii insa ca era corporate ?

  2. diacritica Says:

    De unde stii insa ca era corporate ?

    Tot de-acolo de unde ştii tu că nu era felliniană.

  3. Rudolph Aspirant Says:

    O sa sune probabil patetic, dar cam asa e: adevarul e ca mie nu mi-au placut niciodata prea mult filmele lui Fellini, asa ca de obicei nu doresc sa il asociez cu oamenii obisnuiti, banali, de pe strada, (chiar si aia cu sclipiciuri sau cu catelusi schiopi), care mie, in sufletul meu, imi plac MULT mai mult. (Asta nu inseamna ca le dau si bani celor cu catelusi schiopi sau ca nu-mi feresc buzunarele de ei.)

  4. Eugen Andrei Says:

    mai degraba Fellatio decit Fellini.
    doar cauta niste paragrafe ce puteau fi interpretate in favoare.

  5. dada Says:

    „Tot de-acolo de unde ştii tu că nu era felliniană.” esti bestiala! :)))))))))

Comentariile sunt închise.


